کد خبر : 1855747 | 05 آذر 1401 ساعت 20:06 | 32.6K بازدید | 2 دیدگاه

امیدوارم دوباره تاریخ سازی کنیم؛

واکنش جالب بازیکن سابق تیم ملی به برد ولز

بازیکن سابق تیم ملی ایران برد مقابل ولز را به همه مردم کشور تبریک گفت.

واکنش جالب بازیکن سابق تیم ملی به برد ولز

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهدوی بازیکن سابق تیم ملی و استقلال و پرسپولیس که بازی ایران و ولز را با دوستان خود از جمله علیرضا نیکبخت واحدی تماشا کرد از برد شاگردان کی روش بسیار خوشحال بود. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: یک تبریک وحشتناک بابت این برد می گویم. در یک جمع دوستانه این بازی را تماشا کردم و قبل از بازی به نیکبخت گفتم که امروز می بریم و همین اتفاق هم افتاد و خیلی از این موضوع برای ایران و ایرانی خوشحالم.

او برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد و ادامه داد: من امیدوار هستم که برای اولین بار صعود کنیم. با توجه به شناختی که از بچه ها دارم باید بگویم می توانیم که آمریکا را ببریم و حماسه آفرینی کنیم. امیدوارم در هشتم آذر که به خاطر حماسه ملبورن یک روز به یادماندنی برای ما ایرانی ها محسوب می شود دوباره بتوانیم تاریخ سازی کنیم و آمریکا را از پیش رو برداریم.

مهدوی در پایان یادآور شد: در دیدار با ولز همه بچه ها ستاره بودند و ما یک تیم کامل را دیدیم. از حسینی درون دروازه گرفته تا طارمی در خط حمله همه جنگیدند و حالا باید بگویم که ما به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم و این اصلی ترین فاکتور ما است. در این بین روزبه چشمی و رامین رضاییان با گلزنی‌شان نام خود را در تاریخ فوتبال جهان ثبت کردند و قطعا ماندگار خواهند شد.

دیدگاه‌ها