کد خبر : 1855752 | 05 آذر 1401 ساعت 20:23 | 58.4K بازدید | 1 دیدگاه

صحبت های جالب سرمربی کانادا؛

همسرم که پیام می‌دهد، می‌فهمم اتفاقی افتاده است

جان هردمن، سرمربی تیم ملی کانادا پیش از تقابل با کرواسی صحبت های جالبی را مطرح کرد.

همسرم که پیام می‌دهد، می‌فهمم اتفاقی افتاده است

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی و کانادا در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. کروات ها در مسابقه اول خود با تساوی بدون گل مقابل مراکش با تساوی بدون گل متوقف شدند، درحالی که کانادا با وجود عملکردی درخشان مقابل بلژیک 1-0 شکست خورد.

جان هردمن، سرمربی تیم ملی کانادا پیش از تقابل با کرواسی گفت: "ما یک مسابقه مهم در پیش داریم.  این بازی نتیجه کاری خواهد بود که ما در جام جهانی انجام داده ایم. وقتی همسرت برایت پیامی می فرستد، می دانی که اتفاقی در رسانه ها در حال رخ دادن است، اما من دیگر به آن نگاه نمی کنم. ما خیلی کار می کنیم. بازیکنان بسیار آماده هستند و این این چیزی است که باید بگویم.

ما 36 سال منتظر ماندیم تا به جام جهانی بیاییم، هیچ انگیزه ای بزرگتر از این وجود ندارد. ما پیشگام هستیم و با بازیکنان متفاوتی سر و کار داریم که هر بازیکن تخصص خود را دارد. ما داستان فوق العاده ای داریم. بازی بسیار سختی خواهد بود و به همین دلیل واضح است که ما انگیزه زیادی داریم. آنها(بازیکنان) اظهارات من را نمی خوانند اما باید بدانند هدف ما چیست. بعد از بلژیک در هتل به آنها یادآوری کردم که کارهای بیشتری در پیش داریم."

هردمن در ادامه گفت: " من به مدت سه سال به کرواسی سفر کردم و پسرم را تماشا کردم، دیدم که سطح فوتبال در آنجا کاملاً متفاوت است، نحوه کار آنها در آنجا کمک زیادی به من کرد. کرواسی بسیاری از بازیکنان خود را به شکل مدرسه ای تربیت کرد. من در انگلیس متولد شدم و در آکادمی کار کردم، اما در زاگرب به سطحی رسیدم که قبلاً هرگز ندیده بودم. انرژی، اشتیاق و دانش بسیار زیاد. مراکش و کانادا تیم های متفاوتی هستند، ما بیشتر مراحل آماده سازی را انجام دادیم. ما با بازیکنان در مورد اینکه چگونه بهترین عملکرد را داشته باشیم صحبت کردیم. با توجه به آنچه برای تقابل با کرواسی لازم است، تیم را انتخاب می کنم. ما خودمان را باور داریم، اما کرواسی یک تیم ملی عالی است. آزمون بسیار سختی برای ما خواهد بود و ما هیجان زده هستیم."

دیدگاه‌ها