کد خبر : 1855781 | 05 آذر 1401 ساعت 22:27 | 5.6K بازدید | 5 دیدگاه

دشان: فرانسه در قطر به موفقیت بزرگی می‌رسد

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از پیروزی تیمش مقابل دانمارک گفت فرانسه تیمی مقتدر دارد که می‌تواند در این دوره از جام جهانی موفقیت‌هایی بزرگ به دست بیاورد.

دشان: فرانسه در قطر به موفقیت بزرگی می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه امشب در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 موفق شد دانمارک را 2-1 شکست داده و با رسیدن به شش امتیاز صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند.

دیدیه دشان در پایان مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران به ستایش از شاگردانش پرداخت و گفت فرانسه حالا با آرامش کامل وارد دیدار پایانی خود در مرحله گروهی می‌شود و با تونس بازی می‌کند. او البته گفت فرانسوی‌ها فرصت صدرنشینی در این گروه را از دست نخواهند داد.

1770277

دشان در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

نیمه اول خوب بودیم، نیمه دوم بهتر شدیم
از همکاری تیمی عالی بچه‌ها در نیمه اول واقعا خوشحالم و از آنها تشکر می‌کنم. تیم ما در نیمه دوم علاوه بر همکاری تیمی بی‌نظیری که در نیمه اول هم شاهدش بودیم، کیفیت تکنیکی بازیکنان را هم به نمایش گذاشت. با اینکه با دریافت گل تساوی دچار مشکل شدیم ولی در نهایت مثل یک تیم مقتدر سه امتیاز را به حساب خود واریز کردیم.

فرانسه در قطر به موفقیت‌های بزرگ خواهد رسید
دیدار مقابل تونس برای ما کم‌اهمیت نخواهد بود چون این فرصتی است برای اینکه صدرنشین بشویم و به مرحله بعد برویم. ما الان در موقعیتی ایده‌آل هستیم. ما تیمی داریم که از همه نظر ایده‌آل است و شک ندارم در این دوره از جام جهانی می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها