کد خبر : 1855788 | 05 آذر 1401 ساعت 23:10 | 220.2K بازدید | 41 دیدگاه

درسی که به ستاره سابق ولز دادیم

در اظهارنظر درباره تیم ملی احتیاط نکنید مضحکه می‌شوید!

یک کارشناس فوتبال ولزی که پیش از دیدار ولز و ایران صحبت‌هایی تمسخرآمیز درباره تیم ملی ایران مطرح کرده بود حالا مضحکه رسانه‌ها در کشورهای مختلف شده است.

در اظهارنظر درباره تیم ملی احتیاط نکنید مضحکه می‌شوید!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی درخشان تیم ملی ایران مقابل ولز بازار ستایش از تیم ملی در کشورهای مختلف داغ است و رسانه‌های ورزشی به ستایش از ایران پرداخته و از پیروزی 2-0 تیم ملی مقابل ولز در دقایق پایانی به عنوان یکی از بازی‌های به یادماندنی جام جهانی قطر یاد می‌کنند.

اما صحبت‌های عجیبی که یک کارشناس فوتبال ولزی پیش از این بازی مطرح کرده و به تمسخر ایران پرداخته بود حالا بازتاب‌های زیادی داشته است. رسانه‌ها با اشاره به صحبت‌های راب سویج و پیروزی ایران در مقابل ولز بر خلاف نظر او می‌گویند سویج عملا خودش را مایه تمسخر کرده است.

رابی سویج، فوتبالیست سابق تیم ملی ولز، که پیش از شروع دیدار ایران و ولز به عنوان کارشناس فوتبال این کشور به رادیوی بی‌بی‌سی دعوت شده بود در پاسخ به سوال مجری برنامه، کریس ساتن، که از او درباره بازی دو تیم پرسید گفت:" ما (ولز) از بازی با ایران هیچ ترسی نداریم. در بازی قبلی‌شان مقابل انگلیس دیدید که چقدر دست بسته بودند. یعنی فکر می‌کنید ولز در این گروه آخر می‌شود؟ ما هر طور شده در این بازی پیروز می‌شویم. حتی من که سال‌ها است بازنشسته شده‌ام می‌توانم برای ولز مقابل ایران بازی کنم. به نظرم هم ولز و هم آمریکا ایران را شکست می‌دهند".

1770294
رابی سویج سال‌ها پیش با پیراهن لستر به میدان می‌رفت و بازیکن تیم ملی ولز هم بود.

بعد از پیروزی درخشان 2-0 تیم ملی بر ولز، کریس ساتن که در آن برنامه رادیویی مجری‌گری را به عهده داشت اولین نفری بود که به صحبت‌های توهین‌آمیز سویج واکنش نشان داد و طعنه تندی به او زد. کریس ساتن در توییتر نوشت:" رابی سویج آن شب به من گفت آنها فقط ایران‌اند. خیلی توهین‌آمیز بود. ایران شایسته این پیروزی است و تا اینجا تیم برتر میدان بود. آنها به ولز درس خوبی دادند. ایران، خیلی خوب بازی کردی".

1770293
کریس ساتن بعد از پیروزی ایران مقابل ولز به اظهارات توهین‌آمیز سویج واکنش نشان داد. 

رابی سویج در مصاحبه خود پرسیده بود:" یعنی فکر می‌کنید ولز در این گروه آخر می‌شود؟" حالا دقیقا بر خلاف آنچه او گفته بود ولز بعد از شکست 2-0 مقابل ایران با یک امتیاز در قعر جدول گروه ایستاده است. بچه‌های تیم ملی به همه نشان دادند وقتی می‌خواهند درباره ایران صحبت کنند باید جایگاه خود را شناخته و احترام را هرگز فراموش نکنند.

دیدگاه‌ها