کد خبر : 1855800 | 06 آذر 1401 ساعت 01:02 | 32.3K بازدید | 21 دیدگاه

مسی: سلاح‌مان را زمین نمی‌گذاریم، همه بازی‌ها فینالند

لیونل مسی که در پیروزی 2-0 آرژانتین مقابل مکزیک نقش مهمی داشت و یک گل برای تیمش به ثمر رساند در پایان مسابقه گفت جام جهانی برای تیمش تازه آغاز شده است.

مسی: سلاح‌مان را زمین نمی‌گذاریم، همه بازی‌ها فینالند

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در دومین مسابقه آرژانتین در جام جهانی 2022 امیدهای کشورش را زنده کرد و مهم‌ترین نقش را در پیروزی مقابل مکزیک داشت. آرژانتینی‌ها به لطف گلهای مسی و انزو فرناندز موفق شدند حریف‌شان را شکست بدهند تا باخت غیرمنتظره روز اول مقابل عربستان را به فراموشی بسپارند.

لیونل مسی در پایان این بازی با خبرنگاران صحبت کرد و گفت:

1770343

پیروزی مقابل مکزیک و فراموش کردن باخت مقابل عربستان
بازی خیلی سختی بود چون مکزیک مربی بزرگی دارد و تیم سرسختی است که دوست دارد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. ما در نیمه اول پرفشار بازی کردیم و درست هم همین بود. ولی در نیمه دوم بازی را آرام کردیم و شروع کردیم به بازی کردن با توپ.

از پیروزی واقعا خوشحالیم. پیروزی برای ما الزامی بود. آنچه در بازی قبل اتفاق افتاده بود را کنار گذاشتیم و با خودمان گفتیم که هر طور شده باید این بازی را ببریم. باخت بازی اول برایمان خیلی سخت بود چون خیلی از بچه‌ها اولین جام جهانی‌شان را تجربه می‌کنند و آن مسابقه اولین بازی‌شان بود و این بود که نتوانستیم آنطور که دلمان می‌خواست بازی کنیم. حالا برای ما یک جام جهانی آغاز شده است.

مصدومیت از ناحیه قوزک پا
نمی‌دانم چرا اینقدر درباره این مساله صحبت شد. واقعیت این است وقتی خبرها درباره قوزک پایم را می‌خواندم تعجب کردم چون هیچ مشکلی نداشتم. در آخرین لحظه تمرین کمی درد شروع شد ولی همه چیز خوب بود.

برنامه آرژانتین برای ادامه جام جهانی قطر
نمی‌توانیم سلاح‌مان را زمین بگذاریم. از این به بعد همه مسابقات ما فینال هستند. واکنش مردم عالی بود. به هیچ وجه نمی‌توانیم سهل‌انگاری کنیم. ما مدتها است که دست در دست مردم کشورمان تلاش می‌کنیم و به موفقیت‌های درخشانی رسیده‌ایم. این راه همچنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها