کد خبر : 1855825 | 06 آذر 1401 ساعت 08:30 | 10.6K بازدید | 3 دیدگاه

گاتسالوف بعد از قبول هدایت تیم روسیه چه گفت؟

سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد روسیه بعد از دریافت رسمی حکمش از تلاش‌های جامبولات تدیف برای موفقیت روس‌ها در این سال‌ها تشکر کرد.

گاتسالوف بعد از قبول هدایت تیم روسیه چه گفت؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی در خصوص ایجاد تغییرات در راس کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد روسیه، طی هفته‌های گذشته کمیته‌ای موسوم به کمیته فنی فدراسیون کشتی این کشور رای به برکناری جامبولات تدیف سرمربی موفق روس‌ها داد.

مشخصا این نظر میخائیل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه بود که به دیگر اعضا تسری پیدا کرد و درنهایت تدیف بعد از نزدیک به دو دهه از تیم ملی آزاد روسیه جدا شد. حالا اینکه دلیل این تصمیم در ایامی که روس‌ها از شرکت در مسابقات جهانی محروم هستند چه بوده، طبیعتا در آینده مشخص خواهد شد.

از همان وقت پیج‌ها و سایت‌های روسی، حاجی مراد گاتسالوف را جایگزین جامبولات تدیف عنوان کردند که درنهایت روز جمعه (4 آذر) حکم سرمربیگری تیم ملی آزاد روسیه به او اهدا شد.

گاتسالوف بعد از دریافت حکم، عنوان کرد: «امروز یک روز پر از هیجان، خاص و ویژه برای من بود که به عنوان سرمربی تیم ملی روسیه انتخاب شدم. از رئیس فدراسیون کشتی روسیه، میخائیل مامیاشویلی تشکر می‌کنم که این وظیفه سنگین را بر دوش من گذاشت و همینطور لازم می‌دانم از مربی شاخص روسیه، جامبولات تدیف هم تشکر کنم که در تمام این سال‌ها تلاش کرد کشتی روسیه همواره به عنوان بهترین تیم جهان درخشان‌ترین عملکرد را داشته باشد.»

قهرمان پیشین کشتی جهان و المپیک در شرایطی سرمربی تیم ملی روسیه شده که معلوم نیست اولین رویدادی که او در آن به هدایت کشتی‌گیران روس خواهد پرداخت، کجا و چه زمانی خواهد بود.

دیدگاه‌ها