کد خبر : 1855841 | 06 آذر 1401 ساعت 10:35 | 35.7K بازدید | 2 دیدگاه

راز موفقیت شزنی: فریب پنالتی‌زن عربستان

وویژک شزنی، دروازه‌بان لهستان، می‌گوید سعی کرده روی ضربه پنالتی بازیکن عربستان را فریب دهد.

راز موفقیت شزنی: فریب پنالتی‌زن عربستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان روز گذشته در دومین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر برابر تیم ملی عربستان قرار گرفت و با نتجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
آنها در بازی اول برابر مکزیک به تساوی رسیده بودند و پیروزی عربستان برابر آرژانتین باعث شده بود که این بازی از اهمیت خاصی برای هر دو تیم برخوردار باشد. 
عدم کسب امتیاز از این بازی ممکن بود منجر به حذف لهستان از مرحله گروهی جام جهانی شود و از سوی دیگر، بسیاری نیز منتظر بودند تا ببینند که آیا عربستان می‌تواند درخششی را که در بازی اول داشت، تکرار کند یا خیر.

1770124

آنها در این بازی هم نمایش خوبی داشتند و فرصت باز کردن دروازه حریف از روی نقطه پنالتی را نیز به دست آوردند اما این شزنی بود که اجازه نداد چنین اتفاقی رخ دهد. او پس از پایان بازی در این باره گفت:« در زمان زدن ضربه پنالتی، من متوجه شدم که بازیکن حریف منتظر است که اول من حرکت کنم، بنابراین من هم فریبش دادم.»
این دروازه‌بان یوونتوس با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش اظهار داشت:« اعتماد به نفس ما با این برد افزایش پیدا کرد. ما می‌توانستیم این بازی را با نتیجه بسیار بهتری به پایان ببریم، خصوصا در دقایق پایانی فرصت گلزنی داشتیم اما متاسفانه موفق نشدیم. پیروزی در جام جهانی احساس بسیار خوبی دارد و ما واقعا احساس خاصی داریم.»
 

دیدگاه‌ها