کد خبر : 1855843 | 06 آذر 1401 ساعت 10:50 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

رکورد ستاره فرانسوی: درخشش در حمله و دفاع

تئو هرناندز، مدافع تیم ملی فرانسه، شب گذشته رکورد جالبی را به نام خودش به ثبت رساند.

رکورد ستاره فرانسوی: درخشش در حمله و دفاع

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در دومین دیدارش از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف دانمارک رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
پیروزی در این بازی باعث شد که آنها به لطف سه امتیازی که در دیدار رفت برابر استرالیا به دست آورده بودند شش امتیازی شوند و صعودشان به مرحله یک هشتم جام جهانی قطعی شود. 
تئو هرناندز، شب گذشته مطابق معمول یکی از بهترین بازیکنان حاضر در زمین بود و موفق شد رکورد جالبی را در جام جهانی به نام خودش به ثبت برساند. 
این بازیکن 25 ساله در دیدار اول فرانسه مقابل استرالیا پس از مصدومیت لوکاس هرناندز، برادرش، وارد زمین شد و موفق شد پاس گل آدرین رابیو را در آن بازی ارسال کند. 

1770445

او شب گذشته از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و این بار توانست پاس گلی را برای کیلیان امباپه ارسال کند تا این بازیکن دروازه حریف را باز کند و تیمش را از حریف پیش بیاندازد. 
حالا اوپتا اعلام کرده است که تئو با پاس گلی که در بازی شب گذشته ارسال کرد به اولین مدافعی تبدیل شد که در دو بازی متوالی فرانسه در جام جهانی موفق به ارسال پاس گل می‌شود. 
عملکرد درخشان این بازیکن در زمین برای فوتبال‌دوستان غیرمنتظره نبود چون او پیش از این نیز در ترکیب میلان نشان داده بود که یکی از بهترین مدافعان کناری حال حاضر فوتبال دنیا است. 
 

دیدگاه‌ها