کد خبر : 1855855 | 06 آذر 1401 ساعت 11:36 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

نگرانی تیته: غیبت ستاره برزیلی در تمرینات

آنتونی، وینگر برزیلی، برای دومین روز متوالی در تمرینات این تیم حاضر نشد.

نگرانی تیته: غیبت ستاره برزیلی در تمرینات

به گزارش "ورزش سه"، برزیل به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی جام جهانی 2022 قطر قدم به این مسابقات گذاشت و در بازی اول نیز نمایش درخشانی را ارائه کرد و موفق شد برابر صربستان به پیروزی برسد. 
یکی از نقاط قوت اصلی این تیم خط حمله قدرتمندش معرفی شده است که از حضور ستاره‌های درخشان فوتبال اروپا بهره می‎‌برد و بسیاری باور دارند که ایستادگی برابر این خط حمله غیرممکن است. 
با این حال، مصدومیت نیمار در بازی اول برابر صربستان که باعث شده او نتواند تیمش را حداقل تا پایان مرحله گروهی همراهی کند نگرانی بسیاری را برای این تیم به وجود آورد. 
اما این پایان ماجرا نبوده و حالا نوبت به آنتونی رسیده که موجی از نگرانی را در بین اعضای کادر فنی و همچنین هواداران برزیل ایجاد کند. 

1770467

این بازیکن در پنج بازی آخر منچستریونایتد پیش از آغاز مسابقات جام جهانی 2022 به دلیل مصدومیت غایب بود اما روند درمانش را به خوبی طی کرد و در جریان بازی برابر صربستان به عنوان بازیکن تعویضی راهی زمین شد. 
اما گلوبو اسپورت خبر داده است که او در جریان تمرین روز جمعه حضور نداشت و بار دیگر در روز شنبه نیز نتوانست تیمش را در تمرینات همراهی کند تا تیته نگران شرایط او شود. 
گفته می‌شود او نشانه‌های شبیه به سرماخوردگی در کنار حالت تهوع دارد و به همین دلیل در اتاقش در هتل محل اقامت تیم ملی برزیل در دوحه مانده است. باید دید که مشکل او تا چه حد جدی است و آیا توان حضور در دیدار بعدی برزیل مقابل سوئیس را دارد یا خیر. 
 

دیدگاه‌ها