کد خبر : 1855857 | 06 آذر 1401 ساعت 12:00 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاتاروها روی تاتامی انتخابی

خبری از کاراته کاها در روسیه نیست!

رقابت‌های بین‌المللی کاراته روسیه در حالی عصر امروز به پایان می‌رسد که هیچ خبری از این رقابت‌ها در سایت فدراسیون منتشر نشده است.

خبری از کاراته کاها در روسیه نیست!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی کاراته ایران که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند با ۲۵ کاراته کا راهی روسیه شده تا رقابت‌های بین المللی این کشور تحت عنوان جایزه بزرگ مسکو به روی تاتامی برود.

رقابت‌هایی که با حضور ۶۰۰ کاراته کا از ۱۶ کشور از سوم آذرماه در مسکو آغاز شده و قرار است به نفرات برتر از ۵ تا ۳ هزار دلار جایزه نقدی پرداخت شود.

این دوره از مسابقات هر چند زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار نمی‌شود و روس‌ها برای سرپا نگه داشتن ورزش خود در دوران تعلیق اقدام به برگزاری چنین تورنمنت‌هایی در رشته‌های مختلف کرده اند، ولی حسن آن برای کاراته ایران است که در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا محک جدی برای ملی پوشان ایران خواهد بود. ضمن اینکه در وزن ۶۷- کیلوگرم با حضور کاراته کاهایی چون امیر مهدی زاده، سیدعلی کریمی، مرتضی نعمتی و علیرضا فرجی تکلیف نفر اول تیم ملی مشخص خواهد شد.

از سوی دیگر فدراسیون کاراته زمان برگزاری رقابت‌های انتخابی کاتا را نیز مشخص کرده است. بر همین اساس فردا دوشنبه هفتم آذرماه مسابقات در بخش پسران و سه شنبه هشتم آذرماه مسابقات در بخش دختران برگزار خواهد شد تا تکلیف نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در هر دو بخش تیمی و انفرادی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان مشخص شود.

رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ نیز از ۲۵ الی ۲۹ آذرماه در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها