کد خبر : 1855858 | 06 آذر 1401 ساعت 11:50 | 30.8K بازدید | 17 دیدگاه

نویل:

دقت مسی باعث شده از همه‌ بازیکنان بهتر باشد

گری نویل، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، از عملکرد لیونل مسی برابر مکزیک تمجید کرد.

دقت مسی باعث شده از همه‌ بازیکنان بهتر باشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در دومین دیدارش از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی مکزیک رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
این بازی از اهمیت خاصی برای تیم ملی آرژانتین برخوردار بود چون شکست این تیم در بازی اول برابر عربستان باعث شده بود که آنها نیاز مبرمی به کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی داشته باشند. 
مسی موفق شد بار دیگر به ستاره تیمش در این بازی تبدیل شود و گل اول آنها را با ضربه‌ای تماشایی به ثمر رساند تا باز هم موج تحسین و تمجید از او راه بیفتد.

1770393

نویل پس از پایان بازی درباره این بازیکن به ITV گفت:« این ضربه پایانی از آن دست ضرباتی بود که ما بارها از او دیده بودیم. ویژگی‌ای که باعث شده این بازیکن از دیگران بهتر باشد دقتی است که در زدن ضرباتش دارد. قدرت او و دقتی که در زدن ضرباتش در جریان بازی دارد واقعا فوق‌العاده است.»
بسیاری معتقد هستند که این آخرین جام جهانی دوران حرفه‌ای مسی است و او امیدوار است که بتواند رکورد درخشان دیه‌گو مارادونا که توانست آرژانتین را به قهرمانی جام جهانی برساند تکرار کند و نامش را برای همیشه در تاریخ فوتبال کشورش و البته جهان به ثبت برساند اما باید دید که آیا او توانایی انجام این کار را در ادامه راه و رویارویی با حریفان قدرتمندتر خواهد داشت. 
 

دیدگاه‌ها