کد خبر : 1855867 | 06 آذر 1401 ساعت 13:08 | 26.3K بازدید | 7 دیدگاه

آیمار احساساتی شد: گریه مربی آرژانتین با گل مسی

پابلو آیمار، مربی آرژانتین، پس از گلزنی لیونل مسی نتوانست بر احساساتش غلبه کند.

آیمار احساساتی شد: گریه مربی آرژانتین با گل مسی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در دومین دیدارش از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی مکزیک رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
گل اول این بازی را مسی با شوتی تماشایی وارد دروازه حریف کرد تا تیمش را به کسب سه امتیاز این بازی پس از نمایش نه چندان خوب و شکست ناباورانه برابر عربستان سعودی امیدوار کرده باشد. 
باخت در بازی اول باعث شده بود که این تیم در صورت عدم پیروزی در این بازی شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی نداشته باشد و همین موضوع فشار زیادی را روی اعضای کادر فنی و بازیکنان آرژانتین ایجاد کرده بود. 

1770498

پس از این که شوت مسی وارد دروازه مکزیک شد، تصاویری که از نیمکت آرژانتین منتشر شد نشان داد که آیمار بلافاصله دستانش را روی صورتش گذاشت و اشک‌هایش سرازیر شد. بسیاری معتقد هستند که همین اتفاق نشان می‌دهد که چه فشار سنگینی روی کادر فنی آرژانتین برای پیروزی در این بازی بوده است. 
مسی نیز پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که پیروزی برابر مکزیک باعث شد که او احساس کند فشار بسیار زیادی از روی شانه‌هایش برداشته شده است.
بسیاری باور دارند که آرژانتین مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر است و حذف زودهنگام آنها ممکن بود تبعات بسیاری را برای این تیم به همراه داشته باشد. 
 

دیدگاه‌ها