کد خبر : 1855869 | 06 آذر 1401 ساعت 13:20 | 25.2K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراض انگلیسی‌ها به خاموشی تهویه خنک‌ کننده هوا

بازیکنان تیم ملی انگلیس نسبت به گرمای هوا در دیدار برابر آمریکا و خاموشی تهویه هوای مطبوع، اعتراض کردند.

اعتراض انگلیسی‌ها به خاموشی تهویه خنک‌ کننده هوا

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف انتظار، تیم ملی انگلیس که در دیدار برابر ایران موفق شد یک بازی خوب را به نمایش بگذارد، در بازی دوم خود برابر آمریکا متوقف شد و حالا سه شیرها مدعی هستند که دمای هوا در این 2 دیدار متفاوت بوده است، آن هم در شرایطی که بازی با ایران در میانه های روز برگزار شد و دیدار مقابل آمریکا در شب به انجام رسید.

حالا رسانه های انگلیسی نوشته‌اند که فیفا پس از شکایت چند تن از بازیکنان گرت ساوت‌گیت مبنی بر گرمای بیش از حد هوا، مدعی شد که هیچ مشکلی در تهویه هوای ورزشگاه البیت در جریان دیدار انگلیس با ایالات متحده وجود نداشته است.

روزنامه میل ساندی دریافته است که دستگاه کنترل آب و هوا در ورزشگاه البیت به درخواست مدیر عملیات فیفا یک ساعت قبل از شروع بازی خاموش شده است. در نتیجه، در تساوی بدون گل جمعه شب، وضعیت جوی به طور قابل توجهی گرمتر از دیدار مقابل ایران بود که آن بازی در ساعات روز برگزار شد.

1770499

در حالی که هیچ نشانه ای مبنی بر شکایت رسمی انگلیس یا آمریکا از این شرایط وجود ندارد، اما برخی از اعضای تیم ساوت‌گیت در پایان بازی، در مورد احساس گرمی هوا صحبت کردند.

گفته می شود که شرایط بر اساس زمان بازی در نظر گرفته می شود. در صورت لزوم، دمای هوا برای هر مسابقه روی 24 درجه سانتیگراد تنظیم می شود و بازی انگلیس نیز از این قاعده مستثنی نبود. برای برخی از بازی‌های بعدی، تهویه مطبوع یک ساعت قبل از شروع بازی خاموش می‌شود و گفته می‌شود که این مورد در دیدار جمعه شب نیز رخ داده است.

1770500

قابل درک است که وضعیت هوا در هر بازی تغییر می‌کند و مسابقات در ساعت 13 و 16 به وقت محلی بیشترین میزان گرمای ممکن را دارند.

دیدگاه‌ها