کد خبر : 1855875 | 06 آذر 1401 ساعت 13:35 | 64.6K بازدید | 7 دیدگاه

تصاویر ناراحت‌کننده پای نیمار: ادامه طلسم جام جهانی

نیمار، ستاره برزیلی، تصاویری از پایش منتشر کرد که نشان از شدت مصدومیت او دارد.

تصاویر ناراحت‌کننده پای نیمار: ادامه طلسم جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در اولین دیدار تیم ملی برزیل در جام جهانی 2022 قطر برابر صربستان از ناحیه مچ پا مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. 
هرچند تیته پس از پایان این بازی تاکید داشت که او مشکل خاصی برای ادامه کار و همراهی با برزیل نخواهد داشت اما اشک‌های این بازیکن و همچنین ترک لنگان لنگان زمین نشان می‌داد که شرایط چندان هم خوب نیست. 
در نهایت اعلام شد که این ستاره پاری سن ژرمن نمی‌تواند برزیل را حداقل تا پایان مرحله گروهی همراهی کند تا موجی از ناراحتی و نگرانی بین هواداران و کادر فنی این تیم ایجاد شود. 

1770513

بسیاری برزیل را مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی 2022 می‌دانند و حضور نیمار به عنوان بهترین بازیکن و ستاره این تیم می‌توانست نقش مهمی را در رسیدن به این هدف ایفا کند. 
او شب گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌داد پایش به شدت ورم کرده است و مشغول طی کردن روند درمان است. این تصاویر واکنش‌های بسیاری را در پی داشت و باعث ناراحتی کاربران برای این بازیکن شد. 
نیمار پیش از این نیز در جام جهانی 2014 و در مرحله یک چهارم نهایی دچار شکستگی کمر شد و نتوانست تیمش را در ادامه راه همراهی کند. 
هرچند، به نظر می‌رسد که روحیه او تا حد زیادی بهتر شده و امیدوار است که بتواند با صعود برزیل به مرحله حذفی شانس بازگشت به زمین را داشته باشد. 
 

دیدگاه‌ها