کد خبر : 1855880 | 06 آذر 1401 ساعت 14:10 | 26.7K بازدید | 3 دیدگاه

اورلین شوامنی:

ادعای مسخره در مورد بنزما را شنیدم و تکذیب می‌کنم

اورلین شوامنی، هافبک تیم ملی فرانسه و رئال مادرید، ادعای روز گذشته نشریه اکیپ در مورد خوشحالی ملی‌پوشان فرانسوی از مصدومیت بنزما را تکذیب کرد.

ادعای مسخره در مورد بنزما را شنیدم و تکذیب می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما، برنده توپ طلای 2022، که امید زیادی داشت در این جام جهانی با پیراهن فرانسه خوش بدرخشد، به دلیل مصدومیت رقابت ها را از دست داد. او مهاجم اول فرانسه بود ولی حالا از خانه بازی ها را تماشا خواهد کرد. روز گذشته نشریه اکیپ ادعا کرد که به جز یک نفر، باقی ملی پوشان فرانسه از مصدومیت کریم بنزما و غیبتش در جام جهانی خوشحالند و اولین شب آرامش اردوی فرانسه، شب جدایی بنزما بود.

1765781

اورلین شوامنی پس از پیروزی شب گذشته فرانسه برابر دانمارک در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و گفت:«مهمترین دلیل حضورم در اینجا به خاطر ادعای مسخره‌ای است که در یکی از رسانه های فرانسوی مطرح شده است. این ادعا را شنیدم و باید بگویم کاملا دروغ است. تیم شرایط خوبی دارد و در اردو فضایی صمیمانه را شاهد هستیم. اینکه می گویند تیم به خاطر جدایی بنزما خوشحال است، دروغ است و زمانی که کریم با ما بود نیز شرایط تیم عالی بود و بین بازیکنان اختلاف وجود نداشت. همه از مصدومیت کریم ناراحت شدیم و باید بگویم از روز اولی که وارد اردو شدم، همه چیز خوب بود و تا الان نیز همین شرایط ادامه داشته است.»

شوامنی ادامه داد:«بازی سختی بود ولی فکر می کنم خودم نسبت به بازی قبلی بهتر کار کردم. مقابل استرالیا در اولین بازی هنوز روی فرم نبودم. برابر دانمارک از ابتدا برتر بودیم و نتیجه هم منصفانه است. برای بازی سوم هم آماده ام هرچند نمی دانم مربی از چه بازیکنانی استفاده خواهد کرد. صعودمان مسجل شده و شاید مربی ترجیح بدهد به بازیکنان اصلی استراحت بدهد.»

دیدگاه‌ها