کد خبر : 1855889 | 06 آذر 1401 ساعت 15:03 | 17.8K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره دورگه هاکی جهان می‌گوید

در کانادا کسی مودریچ را نمی‌شناسد!

اسطوره کانادایی-کروات هاکی دنیا، کرواسی را برنده دیدار حساس امروز با کانادا می‌داند.

در کانادا کسی مودریچ را نمی‌شناسد!

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال کرواسی از ساعاتی دیگر به مصاف کانادا خواهد رفت. دیدار حساسی که اگر کرواسی در آن موفق به پیروزی نشود، با توجه به دیدار روز آخر برابر بلژیک و تساوی روز نخست مقابل مراکش، کارش برای صعود از گروه به معنای واقعی کلمه، دشوار خواهد شد.

اما تقابل حساس این دو تیم، رسانه‌های کرواسی و کانادا را به یاد یک چهره ورزشی ویژه انداخته است: جوئل پرپیچ، ستاره دورگه کانادایی کروات دنیای هاکی.

غول 200 سانتی‌متری ورزش هاکی که به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ این رشته شناخته می‌شود، ستاره ورزشی است که مردم کانادا حتی با وجود صعود تیم ملی فوتبال کشورشان به جام جهانی، همچنان به عنوان محبوب‌ترین رشته آن را دوست دارند.

پرپیچ که می‌گوید بسیاری از مردم کانادا به حدی شیفته هاکی و دور از فوتبال هستند که نمی‌دانند مودریچ کیست:"بیشتر مردم کانادا نمی دانند لوکا مودریچ کیست یا سایر ستاره های فوتبال کرواسی را نمی‌شناسند. فقط هواداران واقعی فوتبال می دانند که او کیست، البته من می دانم که او کیست. مودریچ یکی از بهترین هاست!"

1768191

پرپیچ در خصوص پیش‌بینی‌اش از برنده این بازی می‌گوید:"فکر می کنم کرواسی 2 بر 1 پیروز می شود. آنها تیم قوی تری هستند و فکر می کنم بعد از اظهارات هردمن و همه هیاهویی که در طول بازی ایجاد شد، هر دو تیم ملی در بهترین حالت خود خواهند بود. کانادا یک پیروزی کوچک تجربه می‌کند و آن ثبت اولین گل تاریخ  در جام جهانی است اما برد بزرگ، پیروزی واقعی، متعلق به کرواسی خواهد بود."
او در اظهار نظری جالب، پای خودش را هم به این بازی باز می‌کند و می‌گوید: "هرکسی که "پرپیچ" بیشتری در تیم خود داشته باشد قطعا به جشن پیروزی نزدیک‌تر خواهد بود."

دیدگاه‌ها