کد خبر : 1855894 | 06 آذر 1401 ساعت 15:40 | 16.1K بازدید | 9 دیدگاه

برزیل به هیچ ستاره‌ای وابسته نیست

مارکینیوش: نیمار در کلینیک می‌خوابد، او بهتر از قبل است

مدافع سرشناس تیم ملی برزیل از اراده بالای نیمار برای بازگشت هر چه سریع‌تر به میادین خبر داد.

مارکینیوش: نیمار در کلینیک می‌خوابد، او بهتر از قبل است

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم های ملی برزیل و سوئیس در دومین بازی خود در جام جهانی برابر هم قرار خواهند گرفت. هر دو تیم در بازی اول خود برنده شده اند و تیم پیروز بازی فردا صعودش به یک هشتم نهایی مسجل می شود.

1770568

مارکینیوش، مدافع تیم ملی برزیل و باشگاه پی اس جی، در نشست خبری این بازی گفت:«این یک بازی خاص و مهم است و می تواند تعیین کننده تیم صعود کننده به دور بعد باشد. برابر حریفی بسیار دشوار بازی داریم.»

مارکینیوش در مورد وضعیت مصدومیت نیمار گفت:«در حال حاضر شرایط روحی نیمار خوب نیست و طبیعی است که کنار آمدن با این مصدومیت دشوار باشد. او بعد از بازی برابر صربستان بسیار ناراحت بود. نیمار انگیزه زیادی برای درخشش در جام جهانی داشت ولی حالا مصدوم شده است. او 24 ساعته خودش را وقف ریکاوری کرده و حتی در کلینیک می خوابد. این نشان از اراده بالای او برای بازگشت سریع دارد. نمی دانم چه زمانی مهیای بازی خواهد شد ولی او امروز وضعیت بهتری داشت.»

1769311

مارکینیوش ادامه داد:«داشتن ذهنیت مثبت وقتی مصدوم هستید، بسیار مهم است و به شما برای ریکاوری هر چه سریع تر کمک می کند. هرچند نیمار غمگین است ولی او را مطمئن می بینم و همین ذهنیت به او کمک می کند تا زودتر به جمع ما برگردد.»

مارکینیوش در مورد مصدومیت دانیلو هم گفت:«امیدوارم دانیلو و نیمار به 100 درصد آمادگی برسند و بتوانند در بازی های بعدی حاضر شوند. در هر صورت برای هر شرایطی آماده ایم. می خواهیم نشان دهیم برزیل به هیچ بازیکنی وابسته نیست و آمادگی مقابله با هر چالشی را داریم.»

مارکینیوش در مورد درخشش لیونل مسی و رونالدو در جام جهانی گفت:«از نظر من مسی آرژانتینی و رونالدو هم پرتغالی نیست. هر دو فراتر از این حرف ها هستند و در تمام دنیا هوادار دارند. معتقدم باید از تماشای بازی های شان لذت برد. آنها جواهرند و باید افتخار کنیم که در دوره ای به سر می بریم که می توانیم بازی های‌شان را تماشا کنیم.»

دیدگاه‌ها