کد خبر : 1855897 | 06 آذر 1401 ساعت 16:00 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

هم نیمار می رسد، هم دانیلو

تیته: من پزشک نیستم ولی به بازگشت نیمار ایمان دارم

تیته، مربی برزیل، همچنان روی حرفش است و ایمان دارد که نیمار و دانیلو به ادامه جام جهانی خواهند رسید.

تیته: من پزشک نیستم ولی به بازگشت نیمار ایمان دارم

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم ملی برزیل در غیاب نیمار و دانیلو باید برابر سوئیس قرار بگیرد و در صورت پیروزی می تواند راهی دور بعد شود. هر دو بازیکن در جریان بازی قبلی مقابل صربستان مصدوم شدند و مشخص نیست که به ادامه رقابت ها خواهند رسید یا خیر. به خصوص مصدومیت نیمار باعث نگرانی زیادی در مردم برزیل شده است.

1770582

تیته، مربی برزیل، در نشست خبری این بازی با سوالات زیادی در مورد وضعیت نیمار روبرو شد و گفت:«نظر من را بخواهید، باید بگویم که همچنان معتقدم نیمار و دانیلو به ادامه بازی ها خواهند رسید و برای ما به میدان خواهند رفت. البته من پزشک نیستم و در مورد مسائل مربوط به مصدومیت نمی توانم اظهارنظر دقیق داشته باشم ولی ایمان دارم هر دو بازیکن به موقع ریکاوری خواهند کرد و در ادامه بازی ها در دسترس خواهند بود.»

تیته در مورد اینکه شانس قهرمانی برزیل با مصدومیت نیمار کاهش یافته، گفت:«برزیل پر از بازیکنان بزرگ و بااستعداد است. البته که نیمار بازیکنی استثنایی است ولی من به تمام بازیکنانم اعتماد و اطمینان کامل دارم.»

1770585

روی نیمار 9 بار در جریان بازی با صربستان خطا شد و در جام جهانی این هنوز یک رکورد است:«این روند باید متوقف شود. اگر می خواهیم از زیبایی های فوتبال لذت ببریم، باید بازیکنان تکنیکی مثل نیمار بیشتر توسط داوران مورد حمایت قرار بگیرند. نباید اجازه داد به راحتی روی این دسته بازیکنان بارها خطا کنند.»

تیته تایید کرد که نیمار در دقایقی از بازی برابر صربستان با وجود مصدومیت بازی کرد:«نیمار مصدوم بود ولی من متوجه نشدم. به من در این مورد اطلاع دقیق ندادند و او تا جایی که توان داشت به بازی ادامه داد. نیمار در میدان ماند چون توان بازی کردن داشت و مقاومت کرد.»

دیدگاه‌ها