کد خبر : 1855936 | 06 آذر 1401 ساعت 18:47 | 22.3K بازدید | 13 دیدگاه

سجده شکر پیش درآمد صعود مراکش (عکس)

بازیکنان تیم ملی مراکش پس از به ثمر رسیدن گل اول سجده شکر به عمل آوردند.

سجده شکر پیش درآمد صعود مراکش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی مراکش پس از تساوی باارزش مقابل کرواسی نایب‌قهرمان جام جهانی 2018 روسیه، در دومین دیدار خود در برابر ستارگان بلژیک توانست فوتبال بسیار زیبایی را به نمایش بگذارد تا به‌نوعی ثابت کند تساوی بازی نخست چندان اتفاقی به دست نیامده است.

شاگردان ولید الرکراکی پس از مردود اعلام شدن گل اول بازهم توانستند نبض بازی را به دست بگیرند و در چندین مرتبه دروازه تیبو کورتوآ یکی از آماده‌ترین گلرهای این تورنمنت را با خطر تهدید کنند تا اینکه درنهایت توانستند توسط عبدالحمید صبیری قفل دروازه این گلر 199 سانتی‌متری را از روی ضربه شروع مجدد باز کنند.

آنچه پس‌ازاین گل موردتوجه همه خبرنگاران و رسانه قرار گرفت نوع خوشحالی برخی از بازیکنان این تیم بود که پیش‌ازاین معمولاً از تیم‌های مسلمان حاضر در جام جهانی دیده‌ایم.

1770728

آن‌ها درحالی‌که سر از پا نمی‌شناختند به سمت هوادارانشان رفتند که اتفاقاً بخش بیشتری از ورزشگاه را به تسخیر خودشان درآوردند و بابت به ثمر رسیدن این گل باارزش سجده شکر به عمل آوردند تا یکی از صحنه‌های زیبای جام 2022 قطر به ثبت برسد.

در ادامه بازی این تیم خوش‌نقش آفریقایی توانست در دقایق پایانی بازهم دروازه بلژیک را در عین ناباوری باز کند تا در پایان دور دوم مرحله مقدماتی 4 امتیازی شود.

گفتنی است تیم ملی مراکش در آخرین دیدار مرحله مقدماتی باید به مصاف کانادا برود که به‌احتمال فراوان با یک تساوی و کسب یک امتیاز دیگر می‌توانند از این گروه سخت صعود کنند. گروهی که تیم‌های دوم و سوم جام جهانی قبلی در آن حضور دارند.

دیدگاه‌ها