کد خبر : 1855946 | 06 آذر 1401 ساعت 19:34 | 21.2K بازدید | 10 دیدگاه

گری نویل:

رونالدو چند ماه درخشان در پیش دارد

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، انتظار دارد کریستیانو رونالدو همچنان در اروپا باقی بماند.

رونالدو چند ماه درخشان در پیش دارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان بود که منچستریونایتد تصمیم به فسخ قرارداد با این ستاره 37 ساله گرفت و رونالدو بعد از حدود یک سال و نیم از جمع بازیکنان شیاطین سرخ جدا شد. هنوز مقصد بعدی این بازیکن معلوم نشده و آینده رونالدو در هاله ای از ابهام قرار دارد. گری نویل که اخیرا رابطه پرفراز و نشیبی با این بازیکن داشته، مدعی شد رونالدو در ادامه فصل عملکرد درخشانی خواهد داشت.

1643775

گری نویل گفت: "من فکر می کنم کریستیانو رونالدو به دنبال یک باشگاه بزرگ با قراردادی چهار یا پنج ماهه خواهد بود که بتواند در آن بازی کرده و نقشی کوتاه و درخشان در بالاترین سطح فوتبال اروپا ایفا کند. این همان هدفی است که من فکر می کنم اولویت رونالدو خواهد بود و این بازیکن قصد دارد در لیگ قهرمانان به میدان رفته، دوباره در اوج بماند و ثابت کند آنچه در منچستریونایتد برایش اتفاق افتاد واقعی نبوده است.

فکر می‌کنم او فرصتی برای چهار یا پنج ماه فوق‌العاده را در اختیار دارد و این بازیکن می تواند در این دوره زمانی 15 یا 20 گل به ثمر برساند. در ادامه نیز همه در باشگاه منچستریونایتد خواهند گفت چرا او را نگه نداشتیم؟ همین اتفاق برای دیگر تیم های لیگ برتری نیز رخ خواهد داد. اما رونالدو هنوز این توانایی و قدرت را در خود می بیند و من می‌توانم بگویم که این هدف اولویت او در ادامه فصل خواهد بود."

دیدگاه‌ها