کد خبر : 1855974 | 06 آذر 1401 ساعت 22:15 | 39.1K بازدید | 6 دیدگاه

فیل فودن و جک گریلیش:

ساوت‌گیت، لطفا راهی برای این دو بازیکن پیدا کن!

هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، از گرت ساوت گیت خواسته تا بیشتر از بازیکنان خلاق خود استفاده کند.

ساوت‌گیت، لطفا راهی برای این دو بازیکن پیدا کن!

به گزارش "ورزش سه"، نیمکت تیم ملی انگلیس یکی از پرستاره ترین نیمکت های جام جهانی است و بازیکنانی مانند فیل فودن و جک گریلیش نیز حتی جایی در ترکیب ثابت گرت ساوت گیت در بسیاری از مسابقات ندارند. هری ردنپ مدعی شد تیم ملی انگلیس به این بازیکنان تکنیکی در زمین نیاز دارد و گرت ساوت گیت باید در این رابطه راه حل جدیدی پیدا کند.

هری ردنپ گفت: شما به تعدادی بازیکن با قدرت جادویی در زمین نیاز دارید، بازیکنی که تکنیک های خاصی ارائه دهند و از لحاظ هیچ کمبودی در تیم انگلیس وجود ندارد. مطمئنم که می‌دانید هیچ‌کس بزرگ‌تر از من طرفدار جک گریلیش نیست و او هر بار یکی از اولین نام‌های تیم من خواهد بود.

اما من از طرفداران واقعی فیل فودن نیز هستم، او یکی از بهترین بازیکنان جوانی است که انگلیس در سال های اخیر به خود دیده است. اما به دلایلی به نظر می رسد که گرت ساوت گیت تمایل چندانی به استفاده از هیچ یک از آنها در ترکیب تیمش دارد. مردم می گویند بهتر می شود اگر جک گریلیش و فیل فودن نیز در ترکیب قرار بگیرند، اما سوال اینجاست که در این صورت کدام بازیکن از ترکیب خارج شود؟

و این یک سوال میلیون دلاری است. اما چه میسون مونت، چه رحیم استرلینگ، یا یک هافبک توپ نگهدار یا یک گزینه دیگر، من بودم راهی برای حضور آنها در ترکیب پیدا می کردم. چه کسی می‌داند، شاید گرت ساوت گیت در مصاف با تیم ملی ولز بالاخره چنین تصمیمی بگیرد و من واقعا امیدوارم که او این کار را انجام دهد."

دیدگاه‌ها