کد خبر : 1856178 | 07 آذر 1401 ساعت 21:42 | 13.3K بازدید | 11 دیدگاه

ساوت‌گیت: برای اول شدن در گروه به مصاف ولز می‌رویم

گرت ساوت‌گیت در آستانه دیدار انگلیس با ولز از بازیکنانش خواست با تمام قوا در این بازی حساس به میدان بروند و بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

ساوت‌گیت: برای اول شدن در گروه به مصاف ولز می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس فردا در آخرین روز بازی‌های گروه B به مصاف ولز می‌رود و همزمان با این بازی ایران و آمریکا هم در این گروه دیدار می‌کنند تا تکلیف دو تیم صعودکننده به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی مشخص شود.

در حال حاضر انگلیس با چهار امتیاز صدرنشین گروه است و ایران با سه امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. آمریکا با 2 امتیاز در رتبه سوم ایستاده و ولز یک امتیازی قعرنشین است. با اینحال هر چهار تیم هنوز برای صعود شانس دارند و بازی‌های فردا از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

گرت ساوت‌گیت در آستانه بازی فردای تیمش مقابل ولز در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

1771612

انتخاب ترکیب اصلی انگلیس دشوار است
ما می‌خواهیم در همه مسابقات برنده بشویم. در مسابقه فردا باید تعادلی بین استفاده از بازیکنان تازه‌نفس و بازیکنان باتجربه‌تر که پایداری تیم را بالا می‌برند برقرار کنیم. یک مربی وقتی ترکیب اصلی تیمش را انتخاب می‌کند همیشه باید با این تصمیم بزرگ مواجه بشود. 
ما 26 بازیکن در اختیار داریم ولی فراموش نکنید که در شروع یک تورنمنت بزرگ هستیم. این سیاست که ما به همه بازیکنها فرصت بدهیم تا بازی ملی را تجربه کنند یا در جام جهانی به میدان بروند برای تورنمنتی به بزرگی این جام سیاست درستی نیست.

بازی حساس با ولز در روز آخر مرحله گروهی
ما این شانس را داریم که با کسب نتیجه خوب در بازی فردا صدرنشین گروه بشویم و به عنوان تیم اول صعود کنیم. پس این بازی هم برای ما مهم است و هم برای ولزی‌ها. در واقع هیچ بازی‌ای نیست که دو تیم یا یکی از تیم‌های حاضر در آن با فشار شدید مواجه نباشند. کلید اصلی موفقیت عملکرد ما در این بازی است.

استراتژی انگلیس برای دیدار مقابل ولز
در بازی اول‌مان با توپ خیلی خوب کار کردیم و گلهای زیادی زدیم. ولی در بازی بعدی کار برایمان سخت‌تر شد. اما در آن بازی هم خیلی خوب دفاع کردیم. حالا می‌خواهیم در بازی سوم ترکیبی از تهاجم عالی و دفاع بی‌ عیب و نقص را به نمایش بگذاریم.

دیدگاه‌ها