کد خبر : 1855986 | 07 آذر 1401 ساعت 00:03 | 54.6K بازدید | 21 دیدگاه

آلمان نمی‌خواهد باور کند، در یک قدمی فاجعه (عکس)

آلوارو موراتا موفق شد در دقیقه 62 دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل آلمان دروازه مانشافت را باز کند تا ترس از سقوط واقعی‌تر از همیشه آلمان را فرا بگیرد.

آلمان نمی‌خواهد باور کند، در یک قدمی فاجعه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لونیس انریکه با یک تعویض طلایی آلمان را در حاشیه حذف شدن از جام جهانی 2022 قطر قرار داده است. آلوارو موراتا که در دقیقه 54 بازی امشب به جای فران تورس وارد میدان شد هشت دقیقه بعد گلزنی کرد تا هواداران آلمان در بهت و حیرت فرو بروند.

شاگردان هانسی فلیک جام جهانی قطر را با شکست شگفت‌انگیز و غیر قابل باور 2-1 مقابل ژاپن آغاز کردند و به همین علت بازی بزرگ امشب مقابل اسپانیا برای آنها عملا در حکم بازی مرگ و زندگی بود. 

تنها شانس کوچک آلمانی‌ها این بود که امروز کاستاریکا موفق شد ژاپن را شکست دهد تا آلمانی‌ها حتی در صورت شکست مقابل اسپانیا در روز آخر شانس اندکی برای صعود داشته باشند. شاگردان فلیک اگر این بازی را با شکست به پایان برسانند باید به شکست پرگل ژاپن مقابل اسپانیا و پیروزی پرگل شان در بازی آخر مقابل کاستاریکا امید داشته باشند.

1770942

در دقیقه 62 بازی امشب بوسکتس در جناح چپ جوردی آلبا را راه انداخت و او با یک ارسال دقیق آلوارو موراتا را در محوطه جریمه آلمان دید و او با شوتی تک‌ضرب دروازه آلمان را باز کرد. واکنش فلیک به این گل انجام سه تعویض بود و به دستور او لروی سانه به جای ایلکای گوندوگان، نیکلاس فولکروگ به جای توماس مولر و لوکاس کلوسترمان به جای تیلو کهرر بود.

1770943
1770944

دیدگاه‌ها