کد خبر : 1855997 | 07 آذر 1401 ساعت 06:17 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکیری: مصدومیت نیمار تاثیری بر عملکرد سوئیس ندارد

ژردان شکیری در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با برزیل شرکت کرد و گفت که توقع دارد در مقابل برزیل نتیجه مطلوبی بگیرند.

شکیری: مصدومیت نیمار تاثیری بر عملکرد سوئیس ندارد

به گزارش ورزش سه، مصاف برزیل و سوئیس در جام جهانی 2022 قطر سومین دیدار این دو تیم در تاریخ جام جهانی خواهد بود. دیدار آخر این دو تیم در جام جهانی 2018 روسیه با تساوی 1-1 به پایان رسید. ژردان شکیری که برای چهارمین بار پیاپی سوئیس را در جام جهانی همراهی می کند، اعتقاد دارد که تیم ملی سوئیس بیش از گذشته توان دارد تا نتیجه بهتری در مقابل برزیل بگیرد.

ژردان شکیری در مصاحبه با خبرنگاران گفت که تیم ملی سوئیس این بار با تجربه و آمادگی بیشتری نسبت به بازی با برزیل در جام جهانی 2018 که با نتیجه تساوی به پایان رسید، به مصاف سلسائو خواهد رفت.

1771008
شکیری در این باره گفت: 
"کسب نتیجه تساوی مقابل برزیل در جام جهانی 2018 اتفاقی مثبت بود. ما از آن چه توان انجام آن را داریم، آگاه هستیم و فکر می‌کنم که پیشرفت کرده‌ایم. از آن زمان تا به امروز باتجربه‌تر شده‌ایم. "

مصدومیت نیمار؟
"فکر می کنم آن ها آن قدر بازیکنان عالی دارند که می توانند سه تیم با کیفیت را روانه میدان کنند. غیبت نیمار این چالش را برای ما ساده‌تر نمی کند. "

1771009
سوئیس و برزیل بازی های اول خود در گروه را با پیروزی پشت سر گذاشتند و هر تیمی که در تقابل امشب پیروز شود به عنوان صدرنشین گروه G راهی دور حذفی رقابت های جام جهانی قطر خواهد شد.

دیدگاه‌ها