کد خبر : 1856003 | 07 آذر 1401 ساعت 08:25 | 47.2K بازدید | 10 دیدگاه

آنها به دنبال این هستند که اول گل نخوردند

حساب ویژه امریکایی‌ها روی این آرسنالی مقابل ایران

امریکا در برابر خط حمله مخوف ایران امید زیادی به درخشش دروازه‌بان آرسنال دارد.

حساب ویژه امریکایی‌ها روی این آرسنالی مقابل ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران ساعت 22:30 فردا به مصاف تیم ملی امریکا می رود. این یکی از دو دیدار پایانی گروه B است که سرنوشت صعود را مشخص خواهد کرد. شاگردان کی‌روش که بعد از شکست مقابل انگلیس، نمایش بسیار خوبی مقابل ولز داشتند، در پی تکرار همین روند مقابل امریکا به پشتوانه خط حمله قدرتمند خود هستند؛ این باعث می شود تا روز بسیار سختی برای گلر آرسنال متصور باشیم.

یکی از بزرگترین جاهای خالی لیست تیم ملی امریکا برای جام جهانی مربوط به زک استفن است. گلر سابق سیتی، از سال 2020 به جایگاهی ثابت در تیم ملی کشورش دست یافت و ذخیره‌ای مطمئن برای ادرسون در سیتی بود. او برای داشتن فرصت بازی بیشتر در سال جام جهانی به صورت قرضی راهی میدلزبورو شد. این اما کافی نبود و شاهد خط خوردن نام او از لیست نهایی برهالتر بودیم.

1771035

سرمربی تیم ملی امریکا با کشیدن خط قرمز روی یکی از شناخته‌شده‌ترین اعضای تیمش ترجیح داد ترنر، جانسون و هوروات را به عنوان دروازه‌بان به قطر ببرد؛ انتخاب اول او مت ترنر بود؛ دروازه‌بان آرسنال در دو بازی نخست امریکا نمایش خوبی داشته و توانسته یک کلین شیت ثبت کند. او طی یک ماه اخیر در چهار بازی آرسنال به میدان رفت اما در طول فصل هیچ‌گاه نتوانست جای رمزدیل را به عنوان گلر یک بگیرد. او که جانشینی مورد اعتماد برای استفن به شمار می رود در یک بازی یک گل خورده و در بازی دیگر کلین شیت کرده است.

حالا ترنر در آستانه حضور در یکی از حساس‌ترین دیدارهای عمر خود است. امریکایی‌ها حساب ویژه‌ای روی او باز کرده‌اند و امیدوار هستند که این دروازه بان 28 ساله بتواند برخلاف کیسی کلر (گلر امریکا در تقابل 1998 با ایران)، دروازه آنها را مقابل ایران بسته نگه دارد.

1771036
1771037

دیدگاه‌ها