کد خبر : 1856008 | 07 آذر 1401 ساعت 09:20 | 36.2K بازدید | 3 دیدگاه

درگیری لفظی در اردوی بلژیک: مدافعان برابر مهاجمان!

یان فرتونگن، مدافع بلژیک، طعنه سنگینی به ادن هازارد و کوین دی بروینه زد تا مشخص شود جو این تیم چندان آرام نیست.

درگیری لفظی در اردوی بلژیک: مدافعان برابر مهاجمان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک روز گذشته در دومین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی مراکش رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 
این نتیجه باعث شد که صعود آنها به مرحله یک هشتم جام جهانی در خطر باشد و نسل طلایی بلژیک یک بار دیگر نشان داد که توانایی برآورده کردن انتظارات را ندارد. 
دی‌بروینه گفته است که این اتفاق به این دلیل رخ داد که سن بهترین بازیکنان این تیم بسیار بالاست و کل تیم از نظر او پا به سن گذاشته است و از سوی دیگر هازاد نیز پیش از بازی با مراکش مدعی شده بود که مدافعان بلژیک سریع نیستند و خودشان هم از این موضوع خبر دارند. 

1768614

طرح این اظهارات چندان به مذاق فرتونگن خوش نیامده بود و او به محض مطلع شدن از آنها پس از پایان بازی برابر مراکش نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. 
او در این باره به خبرنگاران گفت:« من فکر می‌کنم که ما بسیار بد حمله می‌کنیم چون در خط حمله هم بسیار کند هستیم. به اندازه کافی موقعیت ایجاد نمی‌کنیم. ما دو بار از روی تیر نزدیک در این بازی گل خوردیم.»
به نظر می‌رسد که جو اردوی بلژیک نیز چندان آرام نیست و یکدلی و اتحادی که باید در این تیم وجود ندارد. شاید یکی از دلایلی که باعث شد دی بروینه امیدی به کسب عنوان قهرمانی از سوی این تیم نداشته باشد همین بوده است. 
 

دیدگاه‌ها