کد خبر : 1856009 | 07 آذر 1401 ساعت 09:40 | 38.1K بازدید | 22 دیدگاه

ایران - آمریکا، شما هم شوت بزنید

یکی از حسن‌های دیدار ایران – ولز این بود که تیم ملی با ضربات بازیکنانی غیر از سردار آزمون و مهدی طارمی و حتی وینگرها به برتری رسید.

ایران - آمریکا، شما هم شوت بزنید

به گزارش "ورزش سه"، تیمی که گلزنی در آن تنها به مهاجمان ختم نمی شود و هافبک ها و مدافعان هم برای باز کردن دروازه حریف پیشروی می کنند از ضریب بیشتری برای موفقیت برخوردار است. این اتفاق در بازی تیم ملی در برابر ولز رخ داد. در مصاف ایران با ولز زمانی که حملات تیم ملی نتیجه نداد، روزبه چشمی، پیشروی کرد و بعد از اشتباه مدافع حریف در دفع توپ، به زیبایی هر چه تمامتر دروازه را باز کرد. در ادامه رامین رضاییان که در پیشروی با توپ روی ضلع مخالف تبحر دارد، بهتر از وینگر راست جایگیری کرد و ضربه هوشمندانه این بازیکن هم تبدیل به گل شد تا ایران برد خاطره‌انگیزی را در جام جهانی تجربه کند.

1771052

مصاف پایانی ایران در مرحله گروهی با آمریکا خواهد بود. تیمی که در بازی با انگلیس نشان داد دفاع تیمی را به خوبی می تواند به نمایش بگذارد. هر چند بعید است این تیم در بازی با ایران به سبک دیدار با انگلیس بازی کند، چون برای صعود نیازمند برد است. این شکل از دفاع را احتمالا زمانی به نمایش خواهد گذاشت که از ایران جلو بیافتد و نیاز به حفظ نتیجه داشته باشد. در هر صورت تیم ملی می تواند در بازی با آمریکا هم با شوت از راه دور به گل برسد. در بازی های باشگاهی کمتر از روزبه چشمی شوت از راه دور دیده بودیم اما تیم ملی فوتبال ایران هافبک‌های شوتزن خوبی دارد، احمد نور، سعید عزت اللهی و حتی احسان حاج صفی. 

21 شوت از تیم ملی فوتبال ایران در بازی با ولز به ثبت رسید که این بیانگر اشتیاق تیم ملی فوتبال ایران برای شکست ولز و جبران باخت بد در برابر انگلیس بود. بدون شک در بازی سه شنبه شب یک بار دیگر آمارها از میل تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به دور دوم جام جهانی صحبت خواهند کرد. اتفاقی که تاکنون در فوتبال ایران سابقه نداشته است.  

دیدگاه‌ها