کد خبر : 1856030 | 07 آذر 1401 ساعت 11:46 | 36.4K بازدید | 10 دیدگاه

فوتبالیستی با دستمزد کاهش‌یافته و دندان‌های فاصله‌دار

با قهرمان آلمانی‌ها در جام جهانی آشنا شوید

ستاره 29 ساله وردربرمن درست در لحظاتی که امید آلمانی‌ها به صعود به پایین‌ترین میزان ممکن رسیده بود، در قامت یک قهرمان ظاهر شد.

با قهرمان آلمانی‌ها در جام جهانی آشنا شوید

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال آلمان بعد از شروع فاجعه‌بار مقابل ژاپن در مسابقه اول دور گروهی، برای حفظ شانس صعود از گروه، چاره‌ای جز کسب امتیاز مقابل اسپانیا نداشت. هرچند آنها با توجه به شکست ژاپن مقابل کاستاریکا و احتمال شکست مجدد سامورایی‌ها برابر اسپانیا، این بخت را داشتند تا با برتری پرگل در دیدار روز آخر مقابل کاستاریکا راهی دور بعد شوند، اما ریسک تساوی ژاپن مقابل شاگردان انریکه را به جان نخریدند و با تعویض طلایی هانسی فلیک، گلزنی نسبتا ناشناخته، قهرمان طرفداران آلمان شد.

نیکولاس فولکروگ، مهاجم 29 ساله وردربرمن در شرایطی هفت دقیقه پیش از پایان بازی مقابل اسپانیا گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند که خودش هم پیش از شروع فصل جاری بوندسلیگا، فکرش را نمی‌کرد که در ماه نوامبر، در قطر حاضر شود.

او که تنها سومین بازی خودش برای مانشافت را پشت سر می‌گذاشت، روی پاس موسیالا توانست با ضربه‌ای سهمگین، در قامت یک گلزن مادرزاد دروازه اونای سیمون را باز کند.

1771087
فولکروگ در حالی به ستاره مانشافت تبدیل شد که تنها یازده روز از اولین بازی ملی‌اش با لباس آلمان در سن 29 سالگی می‌گذشت. او در نخستین بازی ملی هم برابر عمان به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و موفق به گلزنی شد.

فولکروگ دوران بازی خودش را با وردربرمن آغاز کرده بود اما وقتی به نورنبرگ و هانوفر پیوست، توانست نظر مدیران وردربرمن را دوباره جلب کند و در سال 2019 به این تیم برگردد و با گل‌های خودش نقش زیادی در برگشت سبزها به بوندسلیگا ایفا کند.

منجی هانسی فلیک در دیدار شب گذشته برابر اسپانیا، به واسطه فاصله غیرعادی بین دندان‌هایش، اسم مستعار "Lucke" را هم یدک می‌کشد که در زبان آلمانی به معنای شکاف است.

1771088
دندان‌های فولکروگ در بین هواداران وردربرمن به حدی مشهور بود که این باشگاه آلمانی در زمان بازگشت این بازیکن، با انتشار عکسی از دندان‌های او و یک اموجی، خبر از جذب دوباره فولکروگ داد.

نکته جالبی که بیلد در مورد این ستاره 29 ساله آلمان فاش کرده، کاهش سی درصدی دستمزد این بازیکن به نسبت فصل گذشته است. موضوعی که ریشه در مشکلات شدید مالی وردربرمن دارد و فولکروگ هم متواضعانه با آن کنار آمد و با ثبت 10 گل در چهارده بازی این فصل تیمش، دومین گلزن بوندسلیگا بعد از انکونکو و برترین گلزن آلمانی این لیگ لقب گرفته است.

1771089
با این گل تماشایی نیکولاس، شاگردان هانسی فلیک فاصله‌ای با حذف شدن نداشتند، به احتمال بسیار زیاد با یک پیروزی دو گله برابر کاستاریکا، جواز صعود به دور بعد را کسب خواهند کرد.

دیدگاه‌ها