کد خبر : 1856045 | 07 آذر 1401 ساعت 12:58 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران مطمئن باشند نتایج را جبران می‌کنیم

مجدمی: تصمیم گرفتیم چند روز استراحت کنیم!

مسلم مجدمی، بازیکن نفت مسجدسلیمان درباره شرایط فعلی خودش و این تیم صحبت کرد.

مجدمی: تصمیم گرفتیم چند روز استراحت کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، فراز و نشیب‌های این فصل باشگاه نفت مسجدسلیمان ظاهرا این روزها به چهره خوبش رسیده است. طبق خبرهای رسیده از این باشگاه با تزریق بخشی از پول قرارداد بازیکنان نفت، اعتصاب آنها شکسته شده و همگی به تمرینات برگشته‌اند.

مجدمی درباره تمرین نکردن بازیکنان نفت مسجدسلیمان بیان کرد:‌ اسمش را اعتصاب نمی‌گذاریم. ما بعد از چند ماه تلاش بی‌وقفه تنها ۱۳ درصد دریافتی داشتیم و این موضوع بچه‌ها را به لحاظ روانی اذیت می‌کرد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم با هماهنگی باشگاه چند روزی استراحت کنیم تا از لحاظ روانی به شرایط ایده‌آل برسیم. خدا را شکر باشگاه هم در این مدت توانست یک قسط دیگر از طلبمان را بپردازد و مجموع دریافتی‌مان به 30 درصد رسید و حالا با انگیزه بیشتر به تمرینات برگشتیم تا عقب ماندگی‌های تیم نیز جبران شود.

او درباره شرایط خودش که با نوسان جزئی همراه شده بود نیز توضیح داد: آن روزها نه تنها برای من بلکه برای همه بازیکنان شرایط روحی پایین بود و من هم از این قاعده مستثنی نبودم. درطول مسابقات به خاطر شرایط مالی باشگاه و یکسری مسائل تمرکزم را از دست داده بودم اما این روزها اوضاع فرق کرده و در شرایط روحی خوبی به سر می‌برم. امیدوارم این وضعیت تداوم داشته باشد تا انشاالله در ادامه فصل باقدرت به تیمم کمک کنم. در حال حاضر شرایط همه بچه‌ها خوب است و بازیکنان باانگیزه تمرین می‌کنند. به امید اینکه بتوانیم هم به لحاظ بدنی و از نظر روانی به آمادگی لازم برسیم و در نهایت شرایط خوبی برای این تیم محبوب فراهم کنیم.

بازیکن نفت مسجدسلیمان در خصوص برنامه این تیم برای ادامه تعطیلات لیگ نیز عنوان کرد: فعلا در اهواز هستیم و تمرینات را انجام می‌دهیم. احتمالا حوالی دهم آذر برای برپایی اردو به تهران خواهیم رفت تا چند بازی تدارکاتی داشته باشیم و در شرایط مسابقات قرار بگیریم. هواداران مطمئن باشند با شروع دوباره لیگ تمام توان خودمان برای موفقیت و امتیازگیری را به کار خواهیم گرفت.

مجدمی در پایان افزود: همه بازیکنان با تمام تلاش و انرژی در تمرینات حضور دارند و به امید خدا طی زمانی که تا پایان لیگ باقی مانده نتایج اخیر را جبران خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها