کد خبر : 1856058 | 07 آذر 1401 ساعت 13:30 | 23K بازدید | 10 دیدگاه

ژاکا بازیکنان برزیل را تهدید کرد: نابودتان می‌کنم!

گرانیت ژاکا، ستاره تیم ملی سوئیس، می‌‌گوید به هم تیمی‌های برزیلی‌اش در آرسنال درباره این بازی هشدار داده است.

ژاکا بازیکنان برزیل را تهدید کرد: نابودتان می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئیس امشب در دومین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف تیم ملی برزیل برود. 
سوئیس در بازی اولش موفق شد با یک گل از سد کامرون عبور کند و برزیل نیز با دو گل برابر صربستان به پیروزی رسید و حالا دو تیم با سه امتیاز به مصاف یکدیگر می‌روند تا با پیروزی در این بازی صعودشان به مرحله یک هشتم را قطعی کنند. 
ژاکا در این بازی باید روبروی بعضی از هم‌تیمی‌هایش در آرسنال قرار بگیرد و مدعی شده است که از قبل در این باره به آنها هشدار داده است. 

1771133

او در گفتگو با خبرنگاران در آستانه این بازی اظهار داشت:« ما از قبل جام جهانی در این باره بارها شوخی کردیم و با هم حرف زدیم. البته که حضور بعضی از هم‌تیمی‌ها در تیم رقیب واقعا جذاب است اما ما برای 90 دقیقه فقط فوتبالیست حرفه‌ای در زمین هستیم.»
این ستاره تیم ملی سوئیس درباره شوخی با ستاره‌های برزیل گفت:« من به گابریل مارتینلی و گابریل ژسوس گفتم که اگر قرار باشد با دروازه‌بان ما تک به تک شوند، نابودشان خواهم کرد. برایم مهم نیست که ما در یک تیم بازی می‌کنیم. اینجا جام جهانی است. هرکس برای تیم خودش و کشورش بازی می‌کند و دوست دارد که برنده شود. البته که آنها از این حرف من نگران شدند. آنها من را می‌شناسند و می‌دانند که اگر بخواهم به آنها ضربه بزنم، ضربه سختی خواهد بود.»
 

دیدگاه‌ها