کد خبر : 1856063 | 07 آذر 1401 ساعت 13:46 | 18.7K بازدید | 4 دیدگاه

برای اولین صعود لحظه‌شماری می‌کنیم

رختکن _ به امید تکرار این عکس و این جشن

بازیکنان و طرفداران تیم ملی فوتبال برای تکرار جشن پیروزی در جام جهانی لحظه شماری می‌کنند.

 رختکن _ به امید تکرار این عکس و این جشن

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران بعد از برد مقابل ولز حالا در نزدیک‌ترین حالت برای رقم زدن اولین صعود به دور حذفی جام جهانی قرار گرفته است؛ شاگردان کارلوس کی‌روش در صورتی که ولز مقابل انگلیس برنده نشود، با یک تساوی مقابل آمریکا می‌توانند 4 امتیازی شوند و جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورند.

اتفاقات بازی با ولز و جشن اعضای تیم ملی آنقدر جذاب و شیرین بود و حالا همه منتظر تکرار آن هستند. اعضای تیم ملی قبل از ترک رختکن ورزشگاه احمد بن علی دوحه روی تخته وایت‌برد نوشتند: «شما را در بازی بعد می‌بینیم. از طرف تیم ملی.» از سویی عکسی که همه اعضای تیم ملی بعد از برپایی جشن داخل رختکن گرفتند هم یکی از نکات قابل توجه دیدار با ولز بود.

1771144

حالا در فاصله 24 ساعت تا مسابقه ایران و آمریکا همه امیدوار به تکرار اتفاقات شیرین مسابقه قبل هستند. تیم ملی در روزها و ساعات گذشته با روحیه بالا تمرینات و مسائل فنی را جلو برده و احتمالا امروز بعد از آخرین تمرین آماده‌ترین حالت ممکن را برای مسابقه با آمریکا از بازیکنان خواهیم دید. تیمی که قصد تاریخ سازی دارد و همه تلاش خود را برای کسب موفقیت در بازی سوم جام جهانی و صعود از دور گروهی به کار خواهد گرفت.

در چنین فضایی ما نیز مثل همه اعضای تیم ملی و طرفداران ایران امیدوار به تکرار جشن عصر جمعه و عکس بعد از پیروزی هستیم.

1771145

دیدگاه‌ها