کد خبر : 1856076 | 07 آذر 1401 ساعت 14:37 | 27.3K بازدید | 5 دیدگاه

غیبت غیرمنتظره بازیکن آلمان در نشست خبری

قانون‌شکنی آلمان: جریمه فیفا در انتظار مانشافت

تحقیقات فیفا در مورد نقض قانون فدراسیون آلمان در نشست خبری قبل از بازی با اسپانیا شروع شده و ژرمن‌ها باید منتظر جریمه باشند.

قانون‌شکنی آلمان: جریمه فیفا در انتظار مانشافت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در اولین دیدار خود در رقابت های جام جهانی 2022 دچار شوک بزرگی شده و با نتیجه 1-2 مغلوب تیم ملی ژاپن شد. ژرمن ها که جام را با گل زودهنگام ایلکای گوندوگان از روی نقطه پنالتی آغاز کرده بودند، در ادامه و در نیمه دوم مغلوب حریف شدند و دو بار دروازه خود را باز شده دیدند. آلمان شب گذشته در بازی برابر اسپانیا 1-1 متوقف شد ولی همچنان برای صعود به دور بعد شانس دارد و می تواند با پیروزی برابر کاستاریکا به هدف خود برسد. دو روز پیش و قبل از نشست خبری هانسی فلیک برای بازی با اسپانیا، شاهد رخ دادن اتفاق عجیبی بودیم.

1771184

فدراسیون فوتبال آلمان هیچ یک از بازیکنان این تیم را در کنار هانسی فلیک به کنفرانس مطبوعاتی اجباری قبل از بازی فردا مقابل اسپانیا به سالن اعزام نکرد. نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد این کار خلاف قانون بوده و ممکن است تیم ملی آلمان با جریمه فیفا روبرو شود. دلیل این تصمیم فدراسیون فوتبال آلمان، فاصله نسبتا طولانی از کمپ محل استقرار تیم تا سالن کنفرانس بوده یا حداقل به رسانه ها اینگونه اعلام شده است.

هانسی فلیک در این رابطه گفت:«من خودم تنها به سالن نشست آمدم، چون نمی‌خواستم هیچ بازیکنی تقریبا سه ساعت را با ماشین طی کند و به همین دلیل گفتم این کار را به تنهایی انجام می‌دهم. همه 26 بازیکن مهم هستند و ما تمام تمرکزمان را روی بازی گذاشته ایم.» 

1770150

این در حالی است که برای بسیاری از خبرنگاران این یک توجیه غلط بود و برای مثال خبرنگاران دانمارکی حاضر در سالن با تکان دادن سر، نارضایتی خود را نشان دادند و از نظر خبرنگاران اسپانیایی نیز این اقدام فلیک عجیب و غیرقابل قبول بود.

طبق گزارش نشریه کیکر، فیفا اکنون رسماً تحقیقات خود را پس از نقض قوانین آلمان در کنفرانس مطبوعاتی جام جهانی قبل از بازی با اسپانیا آغاز کرده است.
فدراسیون جهانی فوتبال امروز اعلام کرد که کمیسیون انضباطی در حال بررسی موارد نقض ماده 44 آیین‌نامه جام جهانی توسط فدراسیون فوتبال آلمان است. از نظر فیفا تمام 32 تیم حاضر در جام جهانی موظف‌اند در نشست خبری قبل از هر بازی سرمربی و یک بازیکن را به سالن کنفرانس بفرستند و آلمان حالا باید منتظر جریمه باشد.

دیدگاه‌ها