کد خبر : 1856079 | 07 آذر 1401 ساعت 17:00 | 31.4K بازدید | 4 دیدگاه

خوان لاپورتا:

به احترام PSG دیگر در مورد مسی حرف نمی‌زنم

خوان لاپورتا، رئیس بارسا، امروز در مورد سه جلسه محرومیت روبرت لواندوفسکی از همراهی بارسلونا و نیز احتمال بازگشت مسی صحبت کرد.

به احترام PSG دیگر در مورد مسی حرف نمی‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا روبرت لواندوفسکی را به خاطر اخراج در بازی برابر اوساسونا و واکنش تندی که نسبت به داور داشت، با محرومیتی سنگین مواجه کرد. ستاره لهستانی کاتالان ها که برای رسیدن به یک توپ، بالاتر از داوید گارسیا پریده بود، در هنگام فرود برخوردی نسبتا خشن با حریف داشت و با آرنج ضربه به او زد و داور هم بلافاصله با دادن کارت زرد دوم او را از زمین اخراج کرد؛ اتفاقی که بهت این مهاجم گلزن را به دنبال داشت.

1761096

لواندوفسکی بعد از دریافت کارت دوم به شدت به داور اعتراض کرد و معتقد بود تصمیم خیل مانسانو در این رابطه درست نبوده است. اعتراضات لوا هنگام خروج از میدان نیز ادامه داشت و او در حرکتی عجیب با زدن انگشتش به نوک بینی و اشاره به داور همه را حیرت زده کرد.حرکتی که برای او تاوان سنگینی داشت.

خوان لاپورتا، رئیس بارسا، امروز در جمع خبرنگاران و در مورد محرومیت لواندوفسکی گفت:«این جریمه پایه و بنیان درستی ندارد و لواندوفسکی حداکثر یک جلسه باید محروم می شد. ما به این جریمه اعتراض خواهیم کرد.»

1652355

لاپورتا در مورد خریدهای زمستانی احتمالی بارسا گفت:«فکر می کنم در تابستان خریدهای خوبی داشتیم و شاید دیگر نیاز نباشد در زمستان بازیکن جدید جذب کنیم؛ با وجود اینکه در تابستان بعد بار دیگر مشکل فرپلی مالی خواهیم داشت و برای جذب بازیکن باید چهار بازیکن بفروشیم.»

لاپورتا در مورد بازگشت مسی گفت:«بارها گفته ام که مسی اسطوره بارسلوناست و همواره در یاد و خاطر همه هواداران بارسا خواهد ماند ولی او الان بازیکن پی اس جی است و درست نیست در مورد او حرف بزنم. به احترام خود بازیکن و باشگاه پی اس جی، دیگر به سوالات در مورد مسی پاسخی نخواهم داد.»

دیدگاه‌ها