کد خبر : 1856087 | 07 آذر 1401 ساعت 15:33 | 35.6K بازدید | 5 دیدگاه

توهین تند به گلر کانادا از سوی هواداران کروات

2056 فحش در واتساپ برای گلر دورگه!

گلر تیم ملی کانادا به واسطه اصالت کروات به شدت در طول بازی از سوی هواداران کرواسی با توهین و فحاشی مواجه شد.

2056 فحش در واتساپ برای گلر دورگه!

به گزارش "ورزش سه" میلان بورجان دروازه بان تیم ملی کانادا و ستاره سرخ در طول بازی با کرواسی هدف توهین هواداران کرواسی قرار گرفت. بورجان در کرواسی در کنین به دنیا آمد، اما در سال 1995 در جریان مبارزات اولوجا، با خانواده به بلگراد و سپس به کانادا مهاجرت کردند.

او در مورد این فحاشی‌ها گفت:"این نشان می دهد که چه افراد کوچکی هستند، البته منظور من فقط آن توهین‌کنندگان است. من توهین شنیدم، اما آنها باید روی خود و خانواده خود کار کنند. ظاهراً آنها در خانه ناامید هستند، بنابراین آن را بر سر شخص دیگری در استادیوم خالی می‌کنند.

میلان در مورد جریان بازی و شکست برابر کرواسی گفت: برای کرواسی در ادامه جام جهانی آرزوی موفقیت دارم. خوب بازی کردند. ما زود به برتری رسیدیم، 20-25 دقیقه خوب بازی کردیم و سپس عقب نشینی کردیم. نمی دانم چرا. اما باید ادامه دهیم. این یک تجربه خوب برای ما است، پس از 36 سال در جام جهانی ظاهر شدیم. من از نتیجه ناامیدم، اما باید ادامه دهیم.

او در مورد اینکه آیا در واکنش به هواداران کرواسی رفتار توهین‌آمیزی انجام داده هم گفت:"این کار را کردم، چون وقتی مردم به من توهین می کنند، احساس بدی دارم."

او در مورد اینکه در مصاحبه پس از بازی به این موضوع اشاره نکرده، گفت:" آن موقع نمی‌خواستم. اما در اینجا قصد دارم به شما نشان دهم که چند پیام در واتس اپ دریافت کردم."

برجان کوهی توهین و پیام های تهدیدآمیز را به خبرنگاران نشان داد و این مجموعه پیام ها را یکی پس از دیگری پیمایش کرد. گویا شخصی شماره موبایل او را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و طوفان توهین‌ها از این طریق شروع شد:"من فقط در واتس اپ 2056 پیام دارم. تماس‌ها به کنار."

او در پاسخ به این سوال که آیا هیچ یک از بازیکنان فوتبال کرواسی چیزی در این مورد به شما گفته اند، جواب داد:" آفرین به بازیکنان کرواسی، آنها مانند جنتلمن‌ها رفتار کردند. برای آنها آرزوی موفقیت دارم."

دیدگاه‌ها