کد خبر : 1856099 | 07 آذر 1401 ساعت 16:10 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

والنسیا به سنگال می رسد

مربی اکوادور: اگر برای مساوی بازی کنیم، حذف می‌شویم

گوستاوو آلفارو، مربی اکوادور، تاکید کرد که فردا برابر سنگال برای برد بازی خواهند کرد هرچند با یک مساوی هم صعود خواهند کرد.

مربی اکوادور: اگر برای مساوی بازی کنیم، حذف می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم های ملی اکوادور و سنگال در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت. اکوادور، تیم دوم گروه A جام جهانی، از دو بازی قبلی خود چهار امتیاز دارد و فردا با یک تساوی هم راهی یک هشتم نهایی خواهد شد ولی سنگال سه امتیازی باید برنده شود.

1771271

گوستاوو آلفارو، مربی اکوادور، در نشست خبری این بازی گفت:«می دانیم که بازی دشواری پیش رو داریم و پرتنش خواهد شد. دقیقا بر خلاف بازی ای که هلند برابر قطر پیش رو دارد. هر کاری که تا الان انجام داده ایم فردا به ما کمک نخواهد کرد و اگر ببازیم، حذف خواهیم شد. فردا سنگال قطعا برای پیروزی وارد زمین می شود و هر دو تیم شانس دارند. ما خودمان را تیم صعود کرده به دور بعد نمی دانیم. یک پای ما بیرون جام است و از هر لحاظ بازی دشواری خواهد شد.»

آلفارو ادامه داد:«این دشوارترین بازی گروهی ما محسوب می شود، نه فقط به خاطر کیفیتی که سنگال حتی بدون سادیو مانه دارد، بلکه به خاطر وضعیت خاص گروه که همه چیز را پیچیده کرده است. نمی توانم بگویم نگرانیم، با این حال از صعود هم مطمئن نیستیم. در باد چهار امتیازی که کسب کرده ایم نمی خوابیم و برای برد وارد زمین می شویم. برای سنگال احترام زیادی قائلیم و اگر برای تساوی بازی کنیم، قطعا شکست خواهیم خورد.»

1771276

آلفارو در مورد وضعیت مصدومیت ستاره تیمش اِنِر والنسیا که در دو بازی قبلی سه گل زده، گفت:«او از ناحیه ساق پا مصدوم است ولی قلب بزرگی دارد و می خواهد فردا بازی کند. او کاپیتان و بازیکن ارزشمند ماست و اطمینان دارم که به بازی فردا می رسد. شاید کار را از روی نیمکت شروع کند ولی تحت هر شرایطی با تیم خواهد بود.»

دیدگاه‌ها