کد خبر : 1856100 | 07 آذر 1401 ساعت 16:14 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمله به شاگردان بنتو با ۳ مهاجم

اتو آدو ۱۱ بازیکن اصلی غنا در دیدار برابر کره جنوبی را مشخص کرد.

حمله به شاگردان بنتو با ۳ مهاجم

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های دور دوم گروه H جام جهانی، تیم‌های ملی غنا و کره جنوبی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه اجوکیشین‌سیتی شهر الریان مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و به دنبال کسب نخستین پیروزی خود هستند.

تیم ملی غنا که در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ نمایش فراتر از انتظاری مقابل پرتغال داشت و با وجود یک عملکرد شایسته با نتیجه سه بر دو شکست خورده بود، امروز به دنبال برتری برابر کره جنوبی است تا شانس صعود پیدا کند.

لانس آتی‌زیگی، دنیل آمارتی، محمد سالیسو، طارق لمپتی، گیدون منساه، سالیس عبدالصمد، توماس پارتی، محمد قدوس، آندره آیو، جردن آیو و ایناکی ویلیامز بازیکنانی هستند که با نظر اتو آدو در ترکیب غنا مقابل کره جنوبی حضور دارند.

طارق لمپتی، گیدون منساه و جردن آیو، سه بازیکنی هستند که برخلاف دیدار اخیرشان مقابل پرتغال که در ترکیب حضور نداشتند، امروز از ابتدا برابر کره جنوبی به میدان خواهند رفت و جانشین الکساندر ژیکو، آلیدو سیدو و رحمان بابا شده‌اند.

تیم ملی غنا که در نخستین بازی خود با پنج مدافع و دو مهاجم مقابل پرتغال حاضر شده بود، امروز برابر کره جنوبی شکل هجومی‌تری گرفته و با سیستم ۳-۳-۴ بازی می‌کند.

1771282

دیدگاه‌ها