کد خبر : 1856095 | 07 آذر 1401 ساعت 15:52 | 14.7K بازدید | 4 دیدگاه

فقط سون در زمین ماند؛

خط حمله کره زیر و رو شد

پائولو بنتو با خط حمله جدید مقابل تیم غنا قرار می‌گیرد.

خط حمله کره زیر و رو شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کره جنوبی که جام جهانی ۲۰۲۲ را با تساوی مقابل اروگوئه آغاز کرد، امروز در دومین دیدار به مصاف تیم بدون امتیاز غنا خواهد رفت و امیدوار است با کسب پیروزی در این دیدار امیدوار به صعود از مرحله گروهی شود و با روحیه مناسبی در آخرین بازی برابر پرتغال قرار بگیرد.

کیم سئونگ‌یو، کیم مین‌جائه، کیم یونگ‌وون، کیم مون‌وان، کیم جین‌سو، هوانگ این‌بئوم، جانگ وو یونگ، وون چانگ‌هون، سون هیونگ‌مین، جئونگ وویونگ و چو جوئه‌سونگ ۱۱ بازیکن آغاز کننده بازی برای کره جنوبی در دیدار امروز مقابل تیم غنا هستند که خط حمله جدیدی برای آنها استفاده شده است.

نا سانگ‌هو، لی‌جائه سونگ و هوانگ اوی‌جو، سه بازیکن خط حمله تیم ملی کره جنوبی که در دیدار اخیرشان مقابل اروگوئه در ترکیب ابتدایی قرار گرفته بودند، امروز برابر غنا از جمع ۱۱ بازیکن اصلی خارج شده و جای خود را به وون چانگ‌هون، جئونگ وویونگ و چو جوئه‌سونگ داده‌اند.

پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی با توجه به نمایش ضعیفی که در کار هجومی مقابل اروگوئه داشتند، امروز با یک آرایش و نفرات جدید که فقط سون در جمع آنها باقی مانده، تیمش را به مصاف غنا فرستاده تا سه امتیاز را به دست بیاورند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های ملی کره جنوبی و غنا در گروه H جام جهانی قطر از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه اجوکیشین سیتی آغاز خواهد شد.

1771249

دیدگاه‌ها