کد خبر : 1856124 | 07 آذر 1401 ساعت 18:02 | 40.1K بازدید | 4 دیدگاه

ادعا در برزیل

درخواست خطرناک از تیته: نیمار به سیم آخر می‌زند؟

نیمار اگر امشب برزیل نتواند برابر سوئیس نتیجه مطلوبی کسب کند، قصد دارد برابر کامرون به میدان برود.

درخواست خطرناک از تیته: نیمار به سیم آخر می‌زند؟

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در اولین دیدار تیم ملی برزیل در جام جهانی 2022 قطر برابر صربستان از ناحیه مچ پا مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. 

1769185

هرچند تیته پس از پایان این بازی تاکید داشت که او مشکل خاصی برای ادامه کار و همراهی با برزیل نخواهد داشت اما اشک‌های این بازیکن و همچنین ترک لنگان لنگان زمین نشان می‌داد که شرایط چندان هم خوب نیست. 
در نهایت اعلام شد که این ستاره پاری سن ژرمن نمی‌تواند برزیل را حداقل تا پایان مرحله گروهی همراهی کند تا موجی از ناراحتی و نگرانی بین هواداران و کادر فنی این تیم ایجاد شود. 

1771392

تیته، مربی برزیل، روز گذشته در نشست خبری خود گفت که اطمینان دارد نیمار در ادامه بازی ها به میدان خواهد رفت و امروز "UOL Esporte" برزیل ادعا کرد که شرایط مچ پای نیمار بسیار بهتر شده و این احتمال وجود دارد که در صورت ناکامی برزیل در بازی امشب برابر سوئیس، او در بازی آخر برابر کامرون به میدان برود. نیمار خودش گفته است که در صورت نیاز، حاضر است با پای مصدوم هم برابر کامرون بازی کند اما در نهایت همه چیز به تصمیم تیته بستگی خواهد داشت. پزشکان برزیل اما دوره ریکاوری طولانی‌تری برای نیمار می خواهند و معتقدند بازگشت او برابر کامرون بسیار خطرناک خواهد بود.

دیدگاه‌ها