کد خبر : 1856130 | 07 آذر 1401 ساعت 18:50 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

فولکروگ: گلی که به اسپانیا زدم، کاملا غریزی بود

نیکلاس فولکروگ دیشب منجی آلمان برابر اسپانیا شد و امروز در مورد گلی که در دقیقه 83 به ثمر رساند توضیح داد.

فولکروگ: گلی که به اسپانیا زدم، کاملا غریزی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در حالی که تا دقیقه 83 از اسپانیا عقب بود، توانست توسط نیکلاس فولکروگ گل تساوی را بزند و از شکست فرار کند. فولکروگ در سومین بازی ملی خود به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و توانست منجی مانشافت شود. آلمان برای صعود باید بازی بعدی خود برابر کاستاریکا را ببرد و امیدوار باشد اسپانیا نیز ژاپن را مغلوب کند.

1770973

فولکروگ امروز در نشستی خبری و در مورد گلی که به ثمر رساند گفت:«در حال دویدن بودم و جمال موسیالا مثل اکثر مواقع به خوبی توپ را در کنترل داشت. توپ یک لحظه جلوی پایم قرار گرفت و همه چیز به شکل غریزی پیش رفت. شوتی هم که زدم بهتر از تصورم بود و توپ وارد دروازه شد.»

فولکروگ ادامه داد:«این واقعیت که توپ در گوشه بالای دروازه فرود آمد، اتفاق خوبی بود. مثل این شوت را هر روز در تمرینات می زنم و خوشحالم که توانستم در تیم ملی به سرعت اثری مثبت بگذارم. می توانم و می خواهم به تیم کمک کنم و فکر می کنم همه تیم از حضور من خوشحالند. امیدوارم در درازمدت نیز بازیکن مفیدی برای آلمان باشم و اثرگذاری‌ام محدود به همین بازی نشود.»

فولکروگ در مورد وفق پیدا کردن با جو تیم ملی آلمان گفت:«تیم شخصیت فوق العاده ای دارد. بچه ها واقعاً از من استقبال گرمی کردند و من به ندرت چنین چیزی را تجربه کرده ام. وفق پیدا کردن با تیم کار دشواری نبود. این به عملکرد شما و روی فرم بودن‌تان بستگی دارد. خوشحالم که بازی در تیم میانه جدولی وردربرمن مانعی در راه حضورم در تیم ملی آلمان نشد.»

دیدگاه‌ها