کد خبر : 1856158 | 07 آذر 1401 ساعت 20:14 | 20.8K بازدید | 7 دیدگاه

شما گل نخورید ما صعود کنیم

دست همه ما در آستین این تیم چهار نفره

تیم ملی ایران تلاش می‌کند در این جام جهانی دو کلین‌شیت در مرحله گروهی ثبت کند.

دست همه ما در آستین این تیم چهار نفره

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران با نظر کی‌روش در این دوره برخلاف رسم معمول با چهار دروازه‌بان به جام جهانی سفر کرد تا یکی از تعجب برانگیزترین اتفاق لیست تیم‌های حاضر در جام جهانی رقم بخورد.

ایران در حال حاضر چهار دروازه‌بان آماده دارد. بیرانوند، حسینی، نیازمند و عابدزاده گروه چهار نفره‌ای هستند که صعود ایران می‌تواند با آمادگی گلری که فردا مقابل امریکا بازی می‌کند رقم بخورد.

ایران در جام جهانی 2014 مقابل نیجریه کلین‌شیت کرد و جلوی آرژانتین و بوسنی دروازه خود را باز شده دید. در جام جهانی 2018 نیز ایران با درخشش بیرانوند دروازه‌اش را در بازی مراکش بسته نگه داشت اما مقابل پرتغال و اسپانیا در هر بازی یک گل دریافت کرد.

ایران جام را در قطر از حیث گل خورده مقابل انگلیس خوب شروع نکرد اما درخشش همه بازیکنان تیم ملی و به خصوص حسین حسینی سبب ثبت کلین شیت برای ایران مقابل یاران گرت بیل شد.

تیم ملی ایران حالا دنبال ثبت دو کلین شیت در مرحله گروهی جام جهانی است تا حکم صعود یوزها در بازی مقابل امریکا امضا شود.

1771521
امیر عابدزاده سابقه بازی در جام جهانی را ندارد اما در بازی‌های مقدماتی قطر نقش پررنگی در صعود ایران داشت و آخرین تلاش‌هایش را برای جلب اعتماد کی‌روش انجام داد.
1771525
علیرضا بیرانوند گلر یک ایران بود اما مصدومیت شدید او را از چارچوب دروازه تیم کی‌روش دور کرد‌. باید دید بیرو را با نقاب ویژه‌اش مقابل امریکایی‌ها می‌بینیم یا خیر.
1771522
پیام نیازمند، دروازه‌بانی است که کی‌روش نتوانست از کنارش آسان عبور کند و او را نیز همراه خود به قطر برد تا جمع دروازه‌بان‌های ایران چهار نفره باشد. این گلر بلند قامت نیز امشب با آمادگی بالا تمرین کرد تا برای بازی با امریکا در حالت آماده‌باش باشد.
1771524
حسینی با درخشش مقابل ولز و ثبت کلین‌شیت در جام جهانی تحسین برانگیز شد و اگر کی‌روش بار دیگر به او اعتماد کند می‌تواند مهره صعود ایران شود.

دیدگاه‌ها