کد خبر : 1856161 | 07 آذر 1401 ساعت 20:27 | 35.1K بازدید | 2 دیدگاه

آلوارو موراتا:

یک کشور علیه من بود و انریکه پشتم درآمد!

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید، مدعی شد رابطه بسیار خوبی با لوئیس انریکه، سرمربی لاروخا دارد.

یک کشور علیه من بود و انریکه پشتم درآمد!

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا، مهاجم باتجربه و بلندقامت لاروخا، شب گذشته و در جریان تساوی تیم ملی اسپانیا مقابل آلمان در جام جهانی در نیمه دوم وارد میدان شده و موفق به گلزنی برابر مانوئل نویر شد. آلوارو موراتا که در مقاطعی به شدت مورد انتقاد هواداران در اسپانیا قرار می گرفت، مدعی شد لوییس انریکه زمانیکه هیچ کس به او اعتماد نداشت این بازیکن را به تیم ملی اسپانیا دعوت کرد.

1770942

آلوارو موراتا گفت: "توضیح کاری که لوییس انریکه برای من کرد، دشوار است. او در سخت ترین لحظه به من اعتماد داشت. این دشواری نه فقط در فوتبال، بلکه در زندگی شخصی ام نیز وجود داشت و من لحظات سخت زیادی را تجربه کردم. در آن مقطع احساس می کردم که یک کشور کامل علیه من است. شرایط بسیار سختی بود و آنجا بود که انریکه وارد عمل شده و در مقابل همه از من دفاع کرد.

تمام تلاشم این است که این اعتماد و هر کاری که لوییس انریکه برای من انجام داده را جبران کنم. مطمئنا ما در حال حاضر خوشحال ترین آلوارو موراتا را می بینیم. با خودمم فکر می کردم چه خواهد شد اگر هرگز در جام جهانی بازی نکنم؟ وقتی در تیم باشگاهی خود هر هفته به صورت منظم بازی نکرده و عملکرد پر فراز و نشیبی در باشگاه داشته باشید، چه کسی می داند که آیا هرگز برای بازی در جام جهانی از سوی کادر فنی دعوت خواهید شد یا نه؟ اما انریکه به من اعتماد کرد و حالا من قصد دارم لطف این سرمربی را در ترکیب تیم ملی اسپانیا جبران کنم."

دیدگاه‌ها