کد خبر : 1856162 | 07 آذر 1401 ساعت 20:50 | 16.2K بازدید | 2 دیدگاه

عثمان دمبله:

این بهترین بازی عمرم با لباس تیم ملی فرانسه بود

عثمان دمبله، ستاره جوان تیم ملی فرانسه، از عملکرد خود در ترکیب این تیم رضایت دارد.

این بهترین بازی عمرم با لباس تیم ملی فرانسه بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شروع درخشانی در جام جهانی 2022 داشته و در دو مسابقه اول خود برابر استرالیا و دانمارک موفق به کسب پیروزی و شش امتیاز کامل شده است. عثمان دمبله نیز جام را خوب شروع کرده و یکی از ستاره های موثر تیم دیدیه دشان لقب گرفته است. حالا او مدعی شد در حال سپری کردن بهترین روزهای خود در رده ملی بوده و از عملکردش در لباس فرانسه راضی است.

1771538

عثمان دمبله گفت: شاید دیدار مقابل دانمارک بهترین بازی من با لباس تیم ملی فرانسه باشد. سرمربی از من می‌خواهد که در محوطه جریمه حریف خطرساز شده و مدافعان حریف را بهم بریزم و من نیز سعی می‌کنم این نقش را در ترکیب تیم ملی فرانسه ایفا کنم. سرمربی همیشه به من می‌گوید که در امور دفاعی نیز باید به دیگر بازیکنان کمک کنم و انجام این کار به خصوص در رقابت‌هایی مانند جام جهانی مهم است.

در کنار کیلیان امباپه احساس خوبی داریم و پیدا کردن این بازیکن در زمین آسان شده است. امباپه خیلی خوب حرکت می کند و همه ما می دانیم که او می تواند چقدر برای تیم ملی فرانسه موثر واقع شود. در طول سال های اخیر همه چیز برای من در تیم ملی چه داخل و چه خارج از زمین برایم بهتر پیش می رود. در حال حاضر احساس بسیار خوبی دارم و همیشه سعی می کنم از بازی کردن برای فرانسه لذت ببرم."

دیدگاه‌ها