کد خبر : 1856167 | 07 آذر 1401 ساعت 20:47 | 52.1K بازدید | 3 دیدگاه

نمی‌توانید در کامرون باشید و راه خود را بروید

شدیدترین تصمیم انضباطی جام: ستاره هستی باش!

ریگوبرت سانگ تایید کرد که اونانا به دلایل انضباطی در تساوی هیجان انگیز کامرون مقابل صربستان غایب بود.

شدیدترین تصمیم انضباطی جام: ستاره هستی باش!

به گزارش ورزش سه، آندره اونانا دروازه‌بان کامرون روز دوشنبه حضور در تساوی 3-3 کامرون مقابل صربستان را از دست داد و در حال بررسی این است که آیا در اردوی تیم باقی بماند یا خیر.

ریگوبرت سانگ تایید کرد که آندره اونانا دروازه بان کامرون برای تساوی 3-3 روز دوشنبه برابر صربستان به دلایل انضباطی از ترکیب تیم کامرون کنار گذاشته شد و تاکید کرد که این تصمیمی بود که "باید اتفاق می افتاد".

سانگ در مورد دلایل حذف اونانا توضیحی نداد اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که این به دلیل اختلاف نظر در مورد سبک بازی این بازیکن 26 ساله در اولین بازی مقابل سوئیس در جام جهانی است و سانگ اعتقاد داشته تصمیم درستی برای تیم گرفته است. اونانا در مقابل سوئیس بیشترین پاس (26) را در خارج از محوطه جریمه از سال 1966 در جام‌های جهانی توسط یک دروازه بان در یک بازی ثبت کرده است. این اتفاق بازی کامرون را تحت الشعاع قرار داد و آن‌ها ابتدا با نتیجه 3-1 مقابل صربستان شکست خورده بودند و بعید بود بتوانند کار را به تساوی بکشانند، نتیجه ای که امید هر دو طرف برای صعود به مرحله حذفی را کم کرد. سانگ گفت: پست دروازه بانی بسیار مهم است، اما ما در یک تورنمنت هستیم و من می دانم که باید چه کاری انجام دهم و آن این است که مطمئن شوم تیم بر هر فردی ارجحیت دارد.

1674341

"در یک تیم، شما نیاز به نظم و انضباط دارید و اگر نمی توانید با آن هماهنگ شوید، باید مسئولیت آن را بپذیرید. شاید گاهی اوقات لازم است که اقدامات بزرگی انجام دهید تا به تیم کمک کنید تا متوجه شوند که کارهای خاصی باید انجام شوند.

"همه 26 بازیکن آماده بازی هستند. من ریسک کردم اما مسئولیت را می پذیرم. من به بازیکنانی که در اختیار دارم علاقه مند هستم. آندره کنار گذاشته شده است، شما باید به قوانینی که در مورد آنها اعمال می شود احترام بگذارید. همه. این چیزی بود که باید اتفاق می افتاد."

اونانا جای خود را به دیویس اپاسی داد که می توانست هنگام گل دوم صربستان بهتر عمل کند اما روی گل‌های دیگر مقصر نبود.

سانگ افزود: "همه کسانی که بازی کردند توانایی داشتند، و آنهایی که نمی خواستند بخشی از تیم باشند، خوب می توان آنها را قضاوت کرد. اپاسی نشان داد که دروازه‌بان بسیار شایسته ای است.

1771563

من در زمان مناسب در مورد این موضوع صحبت خواهم کرد، می‌خواهم اکنون روی بازی برزیل تمرکز کنم. ما می‌خواهیم با بازیکنانی که می‌خواهند در ترکیب باشند و به نمایندگی از کامرون افتخار می‌کنند، کار کنیم.

ما در مورد یکی از بهترین دروازه‌بان‌های اروپا صحبت می کنیم. ما توانایی اونانا را زیر سوال نمی بریم، اما شما باید مطمئن شوید که تیم بر فرد برتری دارد. فعلاً از او خواسته ام صبر کند و ببیند که آیا حاضر است با شرایط تیم کنار بیاید و در کنار ما بماند یا خیر.

دیدگاه‌ها