کد خبر : 1856173 | 07 آذر 1401 ساعت 21:19 | 34.5K بازدید | 5 دیدگاه

دلداری مربی غنا به سون: هنوز فرصت هست پسر (عکس)

بعد از شکست کره جنوبی مقابل غنا گریه‌های سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی، و دلداری دادن سرمربی غنا به او در پایان مسابقه از صحنه‌های جالب این دیدار بود.

دلداری مربی غنا به سون: هنوز فرصت هست پسر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدن گریه‌های سون هیونگ مین بعد از شکست 3-2 تیم ملی کره مقابل غنا برای هواداران این کشور واقعا سخت بود.

سون زمانی که داور مسابقه سوت پایان را به صدا درآورد ماسک محافظ صورتش را درآورد و با چهره‌ای غم‌زده در زمین چمن ماند؛ گویی او نمی‌توانست زمین را ترک کرده و به رختکن برود. بعد از چند ثانیه اشک‌های ستاره کره‌ای تاتنهام هم دیده شد تا درام سون هیونگ مین کامل شود.

1771587

اما کادر فنی غنا که ناراحتی سون را دیده بودند بلافاصله به او نزدیک شدند و دلداری‌اش دادند. اوتو آدو، سرمربی غنا حتی ستاره کره‌ای را در آغوش گرفت و چند کلمه‌ای با او صحبت کرد. درحالیکه صحبت‌های سون با اوتو آدو تمام شده و ستاره کره‌ای کمی آرام شده بود یکی از اعضای کادر فنی غنا به او نزدیک شد و سعی کرد با ستاره مشهور کره‌ای عکس یادگاری بگیرد.

1771588

کره بعد از این شکست با یک امتیاز که از تساوی روز اول مقابل اروگوئه به دست آورده وارد روز آخر مرحله گروهی می‌شود. کره‌ای‌ها بعد از بازی امشب پرتغال و اروگوئه از میزان شانسی که برای صعود خواهند داشت مطلع می‌شوند.

دیدگاه‌ها