کد خبر : 1856175 | 07 آذر 1401 ساعت 21:50 | 25K بازدید | 6 دیدگاه

دژان لوورن:

محرومیت روسیه از جام جهانی منصفانه نبود

دژان لوورن، مدافع زنیت سن پترزبورگ، بابت عدم حضور تیم ملی روسیه در جام جهانی ابراز تاسف کرد.

محرومیت روسیه از جام جهانی منصفانه نبود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی روسیه پس از حمله نظامی این کشور به اوکراین در اوایل سال جدید میلادی، از سوی فیفا از حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی محروم شده و شانس صعود به این مسابقات را از دست داد. البته محرومیت تیم های ورزشی روسیه تمدید شده و به نظر آنها در تورنمنت های بعدی نیز غایب خواهند بود. دژان لوورن، مدافع اهل کروات باشگاه روسی زنیت،  مدعی شد این حکم منصفانه نبوده و ورزش و سیاست باید از یکدیگر جدا باشند.

1771591

دژان لوورن گفت: "بله، البته که تیم ملی روسیه باید در قطر حاضر بود. من همیشه گفته ام که ورزش و سیاست را باید از هم جدا کرد. روسیه تیم بزرگی است، پس چه حیف که آنها در جام جهانی حضور ندارند. البته در مقطعی حضور داریم که تیم‌هایی بزرگ‌تر از روسیه نیز موفق به راهیابی به این تورنمنت نشده اند.  اما من معتقدم که همه چیز به زودی تغییر خواهد کرد، بنابراین من همیشه به همه چیز مثبت نگاه می کنم.

ماندن در زنیت در طول جنگ؟ فکرهای زیادی در سر داشتم که چه کار کنم. اما فکر می کنم بهترین تصمیم ماندن در باشگاه بود و اینگونه می توانم به تیم کمک کنم. من مفتخرم که در باشگاه زنیت یک رهبر هستم و ما فصل خوبی را در کنار یکدیگر سپری کرده ایم."

دیدگاه‌ها