کد خبر : 1856179 | 07 آذر 1401 ساعت 21:45 | 23.3K بازدید | 6 دیدگاه

درخشش دشمن شماره یک صلاح در جام جهانی

وینسنت ابوبکر، ستاره تیم ملی کامرون نمایش درخشانی را مقابل صربستان ارائه داد.

درخشش دشمن شماره یک صلاح در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کامرون در بازی اول خود به سوییس باخت اما نمایشی جذاب و امیدوارکننده را از خود ارائه داد. آن ها امروز در دومین بازی‌شان در جام جهانی رو در روی صربستان قرار گرفتند. کامرون در این دیدار هم حتی 3-1 از حریف اروپایی خود عقب افتاد اما توانست به بازی برگردد و به تساوی 3-3 دست پیدا کند.

وینسنت ابوبکر امروز در دقیقه 55 وارد  زمین شد و تنها هشت دقیقه بعد موفق شد یکی از گل های خورده کامرون را جبران کند اما این پایان درخشش او نبود. سه دقیقه بعد از گل، ابوبکر با یک پاس فوق العاده چوپوموتینگ را صاحب توپ کرد تا این بازیکن گل تساوی بخش کامرون را به ثمر برساند.

1771613

این یکی از بهترین نمایش های فردی یک بازیکن تا اینجای رقابت های جام جهانی بود. ابوبکر حالا امیدوار است این درخشش را در بازی آخر برابر برزیل نیز تکرار کند تا به کامرون در راه صعود به مرحله بعدی جام جهانی کمک کند، هرچند که کار بسیار دشواری پیش روی آن هاست.

 ابوبکر در پایان بازی گفت: " ما بسیار با انگیزه هستیم، هنوز یک فینال مقابل برزیل در پیش داریم و می‌خواهیم در اوج ادامه دهیم، فشار می‌آوریم و می‌خواهیم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد زیرا می دانیم که در چنین لحظاتی باید میل و اراده برای پیروزی داشته باشیم." برای کامرون سخت خواهد بود، اما با ابوبکر همه چیز ممکن است.

ابوبکر در حالی یک نمایش خاص را در جام جهانی از خود ارائه داد که از او به عنوان دشمن شماره یک محمد صلاح نام برده می شود. او چند باری علیه این ستاره مصری مصاحبه انجام داده و خودش را بهتر از او دانسته بود.

دیدگاه‌ها