کد خبر : 1856186 | 07 آذر 1401 ساعت 22:43 | 28.3K بازدید | 2 دیدگاه

تبریک بارسلونا به یاران طیبی و اولادقباد(عکس)

باشگاه بارسلونا با انتشار توئیتی به تیم فوتسال پالما برای حضور در جمع چهار تیم برتر اروپا تبریک گفت.

تبریک بارسلونا به یاران طیبی و اولادقباد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال پالما اسپانیا که حسین طیبی و مسلم اولادقباد را دراختیار دارد، با درخشش دو ملی‌ پوش ایرانی خود موفق شد به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده و در آستانه تاریخ‌سازی قرار بگیرد.

پالما در لیگ قهرمانان اروپا که حسین طیبی ۵ گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد و همچنین مسلم اولادقباد نیز یک گل زد و ۶ پاس گل ثبت کرد، توانست مثل اندرلخت بلژیک، اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا پرتغال به جمع چهار تیم نهایی این رقابت‌ها راه یابد و شانس زیادی برای فینالیست شدن پیدا کند.

تیم فوتسال پالما که در حضور دو ستاره ایرانی خود علاوه بر موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا، در لیگا ناسیونال اسپانیا نیز پایین‌تر از بارسلونا قرار گرفته و آنها را برای رسیدن به قهرمانی تعقیب می‌کند، حالا شرایطی پیدا کرده که شانس زیادی برای کسب نخستین جام در اروپا دارد.

باشگاه بارسلونا که تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد، بخاطر یک تفاضل گل کمتر در مرحله الیت، پایین‌تر از اندرلخت قرار گرفت و نتوانست به نیمه نهایی راه پیدا کند، اما با این وجود در اقدامی جالب توجه صعود یاران طیبی و اولادقباد به جمع چهار تیم نهایی اروپا را با انتشار یک توئیت تبریک گفت.

1771643

دیدگاه‌ها