کد خبر : 1856189 | 07 آذر 1401 ساعت 22:46 | 8.8K بازدید | 4 دیدگاه

سرمربی ولز: طوری بازی می‌کنیم که هواداران افتخار کنند

رابرت پیج، سرمربی ولز، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل انگلیس قول داد ولزی‌ها با تمام قوا برای پیروزی تلاش خواهند کرد.

سرمربی ولز: طوری بازی می‌کنیم که هواداران افتخار کنند

به گزارش "ورزش سه"، ولز که در حال حاضر از دو بازی خود در مرحله گروهی تنها یک امتیاز دارد فردا در یک بازی تعیین‌کننده به مصاف انگلیس می‌رود. همزمان با این بازی ایران و آمریکا دیگر دیدار روز سوم گروه را برگزار می‌کنند تا تکلیف دو تیم صعودکننده به مرحله یک‌هشتم نهایی روشن شود.

رابرت پیج، سرمربی ولز، در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه گفت فارغ از نتیجه‌ای که فردا در دیدار همزمان ایران و آمریکا به دست بیاید او و تیمش با تمام قوا بازی کرده و سعی می‌کنند عملکردی از خود نشان بدهند که هواداران ولزی به تیم ملی‌شان افتخار کنند.

1771647

ولز یک بازی خوب به هواداران بدهکار است؟
ما برای رسیدن به اینجا خیلی تلاش کردیم. ناراحتی من این است که در دو بازی قبلی از نظر عملکردی حتی نزدیک به سطحی نبودیم که برای رسیدن به جام جهانی نشان داده بودیم. فارغ از نتیجه بازی همزمان ما سعی می‌کنیم بازی‌ای انجام بدهیم که هواداران ولز سرشان را بالا بگیرند و به تیم ملی‌شان افتخار کنند. من تیمی انتخاب می‌کنم که برای آرمان‌شان با جان و دل بازی کنند.

ترکیب اصلی ولز بازیکنان جدید خواهد داشت؟
من تیمی انتخاب می‌کنم که برای برد به میدان بروند و پیروز بشوند. نمی‌خواهم ترکیب اصلی را لو بدهم ولی شکی نیست که ما بازیکنانی به غیر از ترکیب اصلی بازی‌های قبلی خواهیم داشت.

گرت بیل و آرون رمزی دوباره فیکس خواهند بود؟
اینکه از یک بازیکن بخواهیم بعد از چهار روز دوباره فیکس بازی کند دشوار است. چه با این دو نفر چه بدون آنها من تیمی انتخاب می‌کنم که بتواند پا به پای انگلیس رقابت کند. آنها اگر هم بازی را شروع نکنند می‌توانند از روی نیمکت تاثیرگذار باشند و به عنوان ذخیره به میدان بروند.

پیام به هواداران ولز
به حمایت‌تان ادامه بدهید. من هرگز از دیوار سرخ انتقاد نمی‌کنم. آنها کاملا حق دارند از ما عصبانی باشند. ما در کنار هم می‌مانیم چون با هم قوی‌تر هستیم. گاهی اوقات شرایط به نفع‌مان پیش نمی‌رود ولی خوبی تورنمنت‌ها این است که حتی بعد از باخت هم شانس اصلاح و بازگشت وجود دارد.

دیدگاه‌ها