کد خبر : 1856235 | 08 آذر 1401 ساعت 09:20 | 50K بازدید | 3 دیدگاه

شوک به یوونتوس: همه استعفا دادند، حتی آنیلی!

تمامی اعضای هیئت مدیره یوونتوس شامل آندره‌آ آنیلی، مالک و رییس این باشگاه، از سمت‌شان استعفا دادند.

شوک به یوونتوس: همه استعفا دادند، حتی آنیلی!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در چند فصل اخیر با مشکلات مدیریتی جدی روبرو بوده و شرایط مالی آنها باعث ایجاد ابهامات فراوانی شده است.
این باشگاه رکورد ضرر 254.3 میلیون یورویی را در فصل 22-2021 به ثبت رساند که یک فاجعه به حساب می‌آمد و مجمع سهامداران که قرار بود در تاریخ 23 نوامبر برگزار شود به 27 دسامبر موکول شد. 
ساعاتی قبل بود که رومئو آگرستی، خبرنگار گل، اعلام کرد که اتفاق عجیبی در این باشگاه رخ داده و تمامی اعضای هیئت مدیره یووه تصمیم به ارائه استعفا گرفته‌اند و این خبر از سوی این باشگاه نیز تایید شد. 
جدای از آنیلی که خبر استعفای او باعث تعجب بسیاری شده است، دیگر مدیران این باشگاه مانند پاول ندود، مائوریتزیو آریوانبه و جورجو تاچیا نیز جز افرادی هستند که نام آنها در بین استعفا دهندگان به چشم می‌خورد. 
باشگاه یووه با تایید این خبر اعلام کرد که مائوریتزیو اسکاناوینو از این پس به عنوان مدیر اجرایی جدید بیانکونری فعالیت خواهد کرد. 

1712986


پیش از این دادستانی تورین پرونده‌ای را علیه مدیران یووه به جریان انداخته بود که تحقیقاتی را درباره چهار ماه دستمزد عقب افتاده بازیکنان یووه در سال 2020 و همچنین مبالغ قرارداد بعضی از آنها شامل می‌شد. این پرونده مدیران یووه را به فساد مالی متهم می‌کرد. 
در بیانیه منتشر شده از سوی یوونتوس آمده است:« با توجه به معضلات حقوقی و فنی ایجاد شده در این باشگاه و حسابرسی‌هایی که قرار است صورت بگیرد، اعضای هیئت مدیره به این نتیجه رسیدند که به نفع همه است که هیئت مدیره جدیدی در یوونتوس به این مسائل رسیدگی کند. 
یوونتوس همچنان به همکاری با مدیران و مقامات ادامه خواهد داد و هیچ اغماضی در دفاع از حقوق این باشگاه در این مسئله و مقابل معضلات مالی مطرح شده از سوی دفتر دادستانی صورت نخواهد گرفت.»

 

دیدگاه‌ها