کد خبر : 1856259 | 08 آذر 1401 ساعت 12:03 | 17.1K بازدید | 2 دیدگاه

برای بازی انگلیس-ولز: این دهکده دو نیم می‌شود!

رویارویی دو تیم انگلیس و ولز در جام جهانی 2022 قطر با اتفاقی جالب در دهکده‌ای در بریتانیا همراه است.

برای بازی انگلیس-ولز: این دهکده دو نیم می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امروز در سومین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف تیم ملی ولز برود.
این اولین دربی بین کشورهای مشترک المنافع بریتانیا در جام جهانی است. انگلیس، اسکاتلند (با هشت حضور)، ایرلند شمالی (سه حضور) و ولز (دو حضور) پیش از این هرگز در این مسابقات روبروی یکدیگر قرار نگرفته بودند.
شرایط این دو تیم کاملا متفاوت است. انگلیس با چهار امتیاز شانس زیادی برای صعود دارد و از سوی دیگر ولز با کسب تنها یک امتیاز به دنبال معجزه‌ای برای صعود به مرحله بعدی است.
انگلیس در هر شش دیداری که بین این دو تیم از آغاز قرن 21 برگزار شده به پیروزی رسیده است و آخرین پیروزی ولز برابر سه شیرها به سال 1984 برمی‌گردد.
حالا خبرگزاری رویترز از اتفاقی جالب در آستانه برگزاری این دیدار تاریخی خبر داده است. آنها به دهکده‌ای در انگلیس اشاره کرده‌اند که به دو نیم تقسیم شده است.
رامینینک دهکده‌ای با جمعیت حدود 2000 نفر است که سمت راست آن متعلق به انگلیس و سمت چپ آن متعلق به ولز است.
این دهکده معمولا آرام و بی‌سروصداست اما در روزهای برگزاری مسابقات بین ولز و انگلیس کاملا به دو نیمه مجزا تقسیم می‌شود. دو کافه در هر سمت برای تماشای بازی‌ها اختصاص داده شده است.
گفته می‌شود وقتی هر یک از دو تیم گلی را به ثمر می‌رسانند، طرفداران آن از کافه‌ها بیرون رفته و به سمت طرف مقابل شروع به فریاد کشیدن می‌کنند و این رسم از زمان قدیم ادامه پیدا کرده است.
تقابل امروز احتمالا یکی از جذاب‌ترین مسابقات و کری‌خوانی‌ها بین مردم این دهکده را به دنبال خواهد داشت.

دیدگاه‌ها